Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö 3-vkossa laihtua/kiinteytyä yhtään? miten?

Vierailija
14.07.2013 |

Vinkit ja neuvot kehiin kiitos!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINOA keino laihtua on syödä vähemmän kuin mitä kuluttaa. Se toimii myös kolmessa viikossa.

Vierailija
2/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dukan diet toimii.

Kolmessa viikossa lähtee pääasiassa turvotusta, mutta sama se, paremmalta näytät joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas suosittelen Paleo-dieettiä. Kolmessa viikossa ehdit hyvin saada reilu 5 cm pois vyötäröltä ja painoa alas saman verran.

Vierailija
4/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja suola pois ja hikiliikuntaa päivittäin!

Vierailija
5/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kiloa lähtee helposti. Kasviksia ja kalaa, ei rasvaa eikä sokeria. Paljon vettä ja vihreää teetä.

Vierailija
6/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, laihduin viikossa miltei 6kg. Tiesin että kehoni oli täynnä nestettä joten marssin luontaistuotekauppaan ja ostin nesteenpoistoon tarkoitettuja nappeja. (Niitä löytyy nimellä antisalt ja saltbalance). Söin tabletteja 6kpl päivä, kahden päivän ajan ja ''laihduin'' sillä 3,5kg. 
Kasvoista näki heti että turvotus oli laskenut. Muuten olen yrittänyt syödä maltillisesti, mittaan ruokiani, panostan proteiiniin sekä olen vähentänyt hiilihydraattien määrää.

Fakta on se että katso mitä suuhusi panet, määriä, laske kcal ja pysy miinuksella!

Kannattaa ennen laihdutusta kirjoittaa ruokapäiväkirjaa parisen päivää ja katsoa missä nämä retkahdukset tapahtuu. Lapsiperheessä napostellaan usein päivän aikana, ja illalla kun lapset ovat nukkumassa ollaan jo niin tötteröö että keho huutaa nopeaa energiaa. Usein ollaankin jo niin tötteröö ettei muu maistu kun suklaa tai muu ei-niin-toivottu ruoka.

Eli sinuna kokeilisin nesteenpoistajaa, näin kuumassa niin tunnustele, nestehukkaa ei ole nimittäin tarkoitus saada! Kirjaa mitä syöt ja paljonko ja käy vaikka kalorilaskurin sivuilla lyömässä syödyt tuotteet sisään. Näin näet mitä ja paljonko olet syönyt. Samoin sen kumpi dominoi ruokaympyrässä proteiini vai hiilihydraatti?

http://kalorilaskuri.fi/ravintosisalto

Vierailija
7/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä syö gluteenia ollekaan niin turvotukset lähtee varmasti!

Vierailija
8/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Go fat Go -dieetti ja noudata sitä tarkasti 3 viikkoa niin ihan varmasti paino tippuu. 

Alkuunhan tietysti lähtee nesteitä, mut eipä ainakaan turvota ja on hoikemman näköinen.

Vierailija
9/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tietää mitkä sun mitat on? Se auttaisi jo paljon neuvomiseen..

Vierailija
10/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sullahan on vielä hyvin aikaa!! Mulla sen sijaan tasan vko ja 2kg pitäisi saada läskiä vatsasta ja reisistä pois :(

Vierailija
11/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi. Ja tämä ihan oman kokemuksen kautta. Olen 3 viikkoa syönyt terveellisesti ja hikiliikuntaa 1-2h 4 kertaa viikossa ja OLEN LIHONUT 2 kg! Ihan oikeesti, mä luovutan. Ainoa keino laihtua on lopettaa syöminen kokonaan.

Vierailija
12/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä mittojani, paitsi tietty pituuden eli 168cm. Povekas olen ollut 13v ikäisestä, vatsassa on 1 makkaran verran löysää, ei isoa makkaraaa muttei hirmu pientäkään, reisien väliin ei jää rakoa vaikkei ne mitkään tankkipölkyt olekaan. Sääret on sopusuhtaiset ja nätit.

ap

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 21:37"]

Mua kiinnostaisi tietää mitkä sun mitat on? Se auttaisi jo paljon neuvomiseen..

[/quote]

Vierailija
13/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 3 kiloa ehtii taatusti laihtua, enemmänkin jos painoa on reilusti.

Vierailija
14/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 11 aika sama tilanne, eli pituutta 169cm, painoa 54 (rintava myöskin, 70E) ja tiedän että vatsamakkarato paino mulle on 50-51, mutta otin nyt tavoitteeksi tuon 2kg ja en tiedä miten onnistuu kun muut puputtaa laivalta tuotuja herkkuja ja lasten takia olisi ruokapöydässäkin syötävä kutakuinkin samaa kuin muut.

Vierailija
15/15 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksia, vihanneksia, proteiineja kehiin ja fillarointia muutama tunti päivässä niin kyllä kiinteytyy sekä uimista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan