Tytölle verkkarit-vanhanaikaista? Mitkä ostan?
Verkkareita ei tunnu enää löytyvän mistään. Millä nimellä kulkevat nykyään? ennenhän koulun liikuntatunnilla oltiin verkkareilla :) kiitos jos joku viitsisi vastata!
Kommentit (15)
Verkkapukuja sekä pelkkiä verkkahousuja löytyy urheilukaupoista ja tavaratalojen urheiluosastoilta. Ei niitä ole millään ulkoilupuvuilla korvattu sillä käyttötarkoitushan on aivan eri. Verkkareitahan käytetään lämpimällä säällä kun ei tarvita tuulenpitävyyttä ja muutoin sisäliikunnassa tai väliasuna ulkoilupuvun alla. Verkkarit ovat myös mainio oloasu kotona:-)
Eikö nykyään paljon käytetä sellaisia seksikkäitä mustia housuja? Jooga-pants tai jotain.
En tiedä miksi kutsutaan, mutta näyttää hyvältä.
Nykyään taidetaan suosia golidzihousuja. Erityisesti harmaameleerattuja joissa rezorit lahkeensuissa.
Verkkareita tosiaan löytyy vähän huonosti, olen itsekin huomannut saman. Löytyy kyllä urheiluliikkeistä mutta paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Ehkä nykyään pidetään noita kalvollisia ulkoilupukuja, ovat tosin paksumpia ja hiostavampia kuin verkkarit mutta toisaalta syksyn kosteudessa ja tihkusateessa eivät sitten myöskään kastu, verkkareistahan vesi menee heti läpi. Monilla on takkina tuon ulkoilupuvun takki muutenkin, ainakin ala-asteella, liikuntatunnille sitten vaan housut ja lenkkarit mukaan.
gollege vaatteita käytetään nykyään :)
Itse löysin Cittarin alesta oikein kivoja perus verkkareita tytölle ulkoliikuntaan. Myös urheiluliikkeistä löytyy mutta hinnat on sit paljon enemmän mutta sielläkään valikoimaa ei kauheasti ole.
Cittarista olen minäkin omalle tytölle ostanut verkkahousuja. Minusta ne on tosi hyvät ulkoiluhousut kesälläkin, jos on viileämpää. Collegehousuihin tarttuu hiekka ja lika paljon herkemmin kuin verkkareihin.
Meillä on lapsilla (myös pojalla) lähinnä trikoita liikuntaa varten. Koululiikunnassa käyvät niin ulkona kuin sisälläkin.
Mutta on meillä verkkareitakin. Ainakin Stadium myy ihan normi-Adidas-verkkareita.
Osta sellaiset kasaritrikoot, joiden päällä oli miksi noita kutsuisikaan:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/dc/Aerobic_exercise_-_public_demonstration06.jpg
Eikö olisi aika retro?
Tilaa verkkokaupasta, poika tilannut Saksaa ja Englantia myöten ja perille ovat tulleet suht nopeesti.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 10:58"]
Tilaa verkkokaupasta, poika tilannut Saksaa ja Englantia myöten ja perille ovat tulleet suht nopeesti.
[/quote]Tosin ei ole tilannut verkkareita, Adidasta löytyy Suomestakin
Prismassa ainakin on. (Koko kevään on hyppinyt silmille joka kerran ohi kävellessäni kasari-shokki-pinkki-verkkarit, joita on tyttöjen osastolla. On vain jäänyt mieleen, vaikkei itse tarvita:D)