Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukukirjassa julkaistua

Vierailija
14.07.2013 |

Minun ja perheeni tiedot on julkaistu uudessa sukukirjassamme, vaikka olen sen kieltänyt. Tiedot eivät ole vain nimi ja syntymäaika, vaan paljon tarkempaa tietoa. Lisäksi ne ovat osittain väärin esim. sukunimeni ja ammattini ovat aivan väärin. Kirja on painettu ja sitä on myyty eteenpäin, enkä nyt voi enää asialle mitään. Mitä minä voisin tehdä, sillä en halua, että tiedot ovat seuraavassakin kirjassa kielloista huolimatta. Saako noin toimia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nämä tiedot pitäisi aina tarkastuttaa asianomaisella? En edes tiedä, kuka nuo väärät tiedot on antanut.

Vierailija
2/2 |
14.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2013 klo 01:14"]

Eikö nämä tiedot pitäisi aina tarkastuttaa asianomaisella? En edes tiedä, kuka nuo väärät tiedot on antanut.

[/quote]

Ota yhteyttä kirjan toimittajaan. Hänen vastuullaan on kirjan sisältö ja sen oikeellisuus. Vaadi häntä tekemään tarvittavat korjaukset. 

Ota selvää, millaiset mahdolllisuudet sinulla on kieltää kirjan myyminen ja levittäminen. Yksityisyydensuojalaki ja tekijänoikeuslaki pitäisi ainakin tutkia. 

Terveisin,

Yksi amatööri, joka joutuu työssään tekemisiin yksityisyyden suojan ja tekijänoikeuksien kanssa satunnaisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän