Menikö teini-ikä hyvin lapsellasi tai itselläsi?
Miksi kaikki meni hyvin?
Kommentit (5)
Hei! Täällä on 16v. Jonka mielestä oma teini-ikä on mennyt hyvin... Ainakin tähän asti :D tein "sopimuksen" itseni kanssa kun olin 14, että en joisi ennen kuin olen 18. Kutsuttiin "tylsäksi paskaksi" ja vaikka miksi, koska en koske alkoholiin. Ei vaan kiinnosta. Tupakka on kamalaa. Haisee ja pilaa terveyden.. Vietän usein perjantai iltani koneella, suklaalevyn siivittämänä eikä missään huumekotibileissä. Urheilu on todella kivaa ja juoksen ja käyn salilla. Olen ollut poikaystäväni kanssa melkein kaksi vuotta. Onko seksillä mitään tekemistä tämän kanssa, mutta neitsyys meni 14v. tuosa mainitulla poikaystävälle.... opiskelu menee todella hyvin, pääsin juuri peruskoulusta ka 8,9 ja menen lukioon. Eikä tulisi mieleenkään remuta ja osoittaa mieltä vanhemmille. ystäviä on ja perheeni on vallan mahtavaa porukkaa, hyvin suvaitsevaisia ja rentoja. Riittääkö? :)
5, en tiedä periytyykö, kovasti toivon että ei periydy. Siksi täällä kysynkin mitä on kuulunut onnelliseen tai edes kohtuullisen hyvin menneeseen nuoruuteen... Ap
Eikö kellään ole mennyt teini-ikä hyvin? Ap