Joisinko tänään vielä 5 olutta
Join perjantaina 6, eilen 7 ja mietin jos tänään vielä jois 5. Mitään krapulaa en näistä määristä saa. Siis pieniä tölkkejä 4,4 koff.
Kommentit (27)
Tottakai! Itse join perjantaina vain 4, eilen 8 ja tänään ajattelin ostaa 6 olutta.
Vierailija kirjoitti:
Älä juo, tulee pöhötys.
Mitä haittaa siitä? Ei mun tarvi näyttää hyvältä ketään varten.
Tänään vielä juon, huomenna lähden "töihin" sieni- ja marjametsälle ja pulloja keräämään.
Tehdään niin että juot tänään 11 kaljaa ja 50cl viinapullon.
Anna mennä vaan!! "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku, kun on alkuun päästy, niin antaa mennä vaan!".
Viinaa en juo ikinä. Viiniä joskus tosi harvoin. Kalja on hyvää ja halpaa ja siihen olen tottunut.
Käyn varmaan juuri ennen yhdeksää ostamassa ne ja juon myöhemmin illalla unilääkkeeksi.
Siitä se alkoholismi lähtee ensipuraisuilla ja pienillä päivittäisillä pyrähdyksillä.
Tiedän kyllä, mitä on alkoholismi ja olen itsekin juonut joskus siihen malliin, että herään aamulla ja sihautan auki ensimmäisen muuten saan hirveän paniikkikohtauksen. Sit jatkuu kunnes oksentaa ja sammuu ja sama rumba jatkuu seuraavana päivänä.
Nyt minulla pysyy juominen aisoissa kun suunnittelen sen niin, että en ota ikinä mitään ennen ilta 8, en lähde baareihin, syön aina ruokaa, en juo viikolla yms.
Itse join eilen 5 kaljaa ja pari drinkkiä, kaduin asiaa.
Juo pois, juo pois, juo pois, juo pois!
Juo Herran tähden pois!
Juo vaan. Saat henkistä tyhjyyttä peitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Juo vaan. Saat henkistä tyhjyyttä peitettyä.
Sehän taitaa ollakin koko homman pointti.
Vierailija kirjoitti:
Juo pois, juo pois, juo pois, juo pois!
Juo Herran tähden pois!
Palstateekkari?
Nyt on kaljaa tälle illalle. Leivon ehkä vielä perunapiirakoitakin, halpaa ja herkullista ruokaa pulsulle! Keräsin pari tölkkiäkin matkalla.
anna mennä vaan, itsellä menossa nyt 5 olut, vielä pari jäljellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä juo, tulee pöhötys.
Mitä haittaa siitä? Ei mun tarvi näyttää hyvältä ketään varten.
Mentaalipöhö se pahempi vaikutus onkin.
Henkinen pöhö on tosiaan tylsä olotila, mutta ei mulle näin pienistä määristä tule oikeastaan yhtään mitään oireita.
Itse juonut tänään 11 olutta, vielä 5 jäljellä.
Älä juo, tulee pöhötys.