Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin juuri kesälomalta kotiin ja ulko-oveni on raollaan ja väliovea hakattu sorkkaraudalla

Vierailija
02.08.2020 |

En mennyt sisään vaan tulin autolle takaisin. Pitäisikö soittaa poliisit?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan, kyllä ne sieltä neuvovat mitä tehdä. Mutta älä hätänumeroon. Katsele taloa myös ulkopuolelta muuten, ovat voineet yrittää sisään ikkunoistakin jne

Vierailija
2/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, ja parempi onkin että soitat nyt heti ennen kuin kosket mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin poliisit. Oliko väliovesta päästy sisään tai menty sisään jotain muuta kautta?

Vierailija
4/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Täältä se apu löytyy.

Vierailija
5/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että väliovea on hakattu nimenomaan sorkkaraudalla?

Vierailija
6/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäuskottava juttu. Jos kerran on jo ulko-ovesta päästy, niin miksi murtovaras jäisi taistelemaan jonkun välioven kanssa, joka aukeaa kahvasta kääntämällä?

Vierailija
7/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat tietenkin hätänumeroon. Se on samalla poliisin numero ja tiedän sen täysin varmasti, kun olen sen sieltä kysynyt.

Vierailija
8/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aivottomista täällä olevista kysymyksistä, miksi turhaan soittaa poliisille kun vauva.fi auttaa 😂

Vierailija
9/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haeppas pullaa ja kaffetta, kerro missä olet niin tulaan oikeen porukalla pohtimaan mitä pitäs tehdä.

Ps . Ota mulle kanelipulaa , kaks.

Vierailija
10/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sorkkarauta oli kenen kädessä?

Vierailija
11/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisit mitään tee. Meille murtauduttiin ja vietiin kaikki mun korut plus rahaa. Eivät saaneet varkaita kiinni.

Vierailija
12/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huumeveloissa? Jos olet niin älä soita mihinkään vaan otat liiteristä kirveen ja hoidat asian niinkuin on noissa piireissä tapana velan maksu hoitaa.

Vierailija
13/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita vaan, kyllä ne sieltä neuvovat mitä tehdä. Mutta älä hätänumeroon. Katsele taloa myös ulkopuolelta muuten, ovat voineet yrittää sisään ikkunoistakin jne

Älä hätänumeroon??? Ei nykyään oikein ole muuta kuin se hätänumero, eli just sinne on soitettava.

Vierailija
14/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ! Onko pullat ja kaffee haettu ?

Vierailija
15/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haeppas pullaa ja kaffetta, kerro missä olet niin tulaan oikeen porukalla pohtimaan mitä pitäs tehdä.

Mulle 4 dallaspullaa ja rullakebu. Tulee venymään meinaan reilusti huomisen puolelle ennen kun saadaan yksimielisyys soitetaanko pollareille vai ei. Ap vois käydä vuokraamassa meille telttakatoksen kun on luvanut sateita.

Vierailija
16/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle 4 dallaspullaa ja rullakebu. Tulee venymään meinaan reilusti huomisen puolelle ennen kun saadaan yksimielisyys soitetaanko pollareille vai ei. Ap vois käydä vuokraamassa meille telttakatoksen kun on luvanut sateita.

Hitsi kun saatas se osoite, josko jollain olis paljuperäkärry siinä liki siinä olis lämmin köllötellä iltaa ja pohtia asiaa.

Vierailija
17/17 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa siinä kiittämätön pösilö, ei kai se vaan oo menny soittaan poliisille. Mistä me ny tiedetään mikä olis ollut viisasta tehdä, kun ei päästy pohtiin asiaa porukalla.

Nii ja ne pullatkin jäi saamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme