Palasin juuri kesälomalta kotiin ja ulko-oveni on raollaan ja väliovea hakattu sorkkaraudalla
En mennyt sisään vaan tulin autolle takaisin. Pitäisikö soittaa poliisit?
Kommentit (17)
Pitää, ja parempi onkin että soitat nyt heti ennen kuin kosket mihinkään.
Soittaisin poliisit. Oliko väliovesta päästy sisään tai menty sisään jotain muuta kautta?
Mistä tiedät, että väliovea on hakattu nimenomaan sorkkaraudalla?
Epäuskottava juttu. Jos kerran on jo ulko-ovesta päästy, niin miksi murtovaras jäisi taistelemaan jonkun välioven kanssa, joka aukeaa kahvasta kääntämällä?
Soitat tietenkin hätänumeroon. Se on samalla poliisin numero ja tiedän sen täysin varmasti, kun olen sen sieltä kysynyt.
Yksi aivottomista täällä olevista kysymyksistä, miksi turhaan soittaa poliisille kun vauva.fi auttaa 😂
Haeppas pullaa ja kaffetta, kerro missä olet niin tulaan oikeen porukalla pohtimaan mitä pitäs tehdä.
Ps . Ota mulle kanelipulaa , kaks.
Ja sorkkarauta oli kenen kädessä?
Ei poliisit mitään tee. Meille murtauduttiin ja vietiin kaikki mun korut plus rahaa. Eivät saaneet varkaita kiinni.
Oletko huumeveloissa? Jos olet niin älä soita mihinkään vaan otat liiteristä kirveen ja hoidat asian niinkuin on noissa piireissä tapana velan maksu hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Soita vaan, kyllä ne sieltä neuvovat mitä tehdä. Mutta älä hätänumeroon. Katsele taloa myös ulkopuolelta muuten, ovat voineet yrittää sisään ikkunoistakin jne
Älä hätänumeroon??? Ei nykyään oikein ole muuta kuin se hätänumero, eli just sinne on soitettava.
Huhuu ! Onko pullat ja kaffee haettu ?
Vierailija kirjoitti:
Haeppas pullaa ja kaffetta, kerro missä olet niin tulaan oikeen porukalla pohtimaan mitä pitäs tehdä.
Ps . Ota mulle kanelipulaa , kaks.
Mulle 4 dallaspullaa ja rullakebu. Tulee venymään meinaan reilusti huomisen puolelle ennen kun saadaan yksimielisyys soitetaanko pollareille vai ei. Ap vois käydä vuokraamassa meille telttakatoksen kun on luvanut sateita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps . Ota mulle kanelipulaa , kaks.Mulle 4 dallaspullaa ja rullakebu. Tulee venymään meinaan reilusti huomisen puolelle ennen kun saadaan yksimielisyys soitetaanko pollareille vai ei. Ap vois käydä vuokraamassa meille telttakatoksen kun on luvanut sateita.
Hitsi kun saatas se osoite, josko jollain olis paljuperäkärry siinä liki siinä olis lämmin köllötellä iltaa ja pohtia asiaa.
Onpa siinä kiittämätön pösilö, ei kai se vaan oo menny soittaan poliisille. Mistä me ny tiedetään mikä olis ollut viisasta tehdä, kun ei päästy pohtiin asiaa porukalla.
Nii ja ne pullatkin jäi saamatta.
Soita vaan, kyllä ne sieltä neuvovat mitä tehdä. Mutta älä hätänumeroon. Katsele taloa myös ulkopuolelta muuten, ovat voineet yrittää sisään ikkunoistakin jne