Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuseksin aikana

Vaimoke
02.08.2020 |

Onko muiden miehillä samaa tapaa tai oikeastaan tyyliä kuin omallani? Suuseksiä antaessani, hänen täytyy saada minun paljaat rintani käsiinsä.Jos yritän vaatteet päällä ottaa häneltä suihin,hän riisuu paitani sekä rintaliivini ja tämän jälkeen alkaa hyväillä paljaita rintojani. Joskus oikein kunnon kiimassa hän ujuttaa kätensä ainoastaan paidan kauluksesta sisään ja hyväilee rintoja liivieni päältä. No,kunnes hän saa rintani käsiinsä, eipä mene kauaa kunnes tunnen sykintää peniksessä ja nesteet ovat suussani. Hän siis laukeaa lähes samantien kun pääsee rintoihin käsiksi, onkos muilla samoja kokemuksia?:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoiset tissit sulla?

Vierailija
2/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, jos laita rintoja kohottavat avoliivit tai liivit joissa nännit näkyvät (ns. eroottiset rintsikat) niin laukeaminen tapahtuu puolet nopeammin kuin ilman noita ja rinnat peitettynä. Jos lisäksi jalassani on stay-up sukat niin pari imaisua riittää laukeamiseen. Kannattaa kokeilla näitä sukkiksia, miten tehoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä kädet kaipaa jotain puuhaa ja tissit on aika luonnollinen osoite :)

Nyt vaimo on alkanut antaa suihinottoja niin että on itse vaatteet päällä, ja onhan se erilaista kun ei voi tehdä muuta kuin keskittyä nautintoon. Ehkä kun näiden suikkareiden uutuudenviehätys katoaa (jos katoaa!) niin sitten EHKÄ voisi kaipaa visuaalisuutta paljaiden tissien kautta.

Vierailija
4/5 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on siis tissimies. Itse olen pyllymies ja hullaannun kun pääsen hyväilemään ja ihailemaan puolison pyllyä ja erityisesti pientä aukkoa siellä. Jos puoliso ottaa suihon ja hiplaan häntä sieltä, meinaan tulla ihan heti.

Vierailija
5/5 |
04.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne:) Täällä talossa asuu myös tissimies ja hän on kyllä erittäin kiinnostunut rinnoistani. Seksiä harrastaessamme sängyssä tai missä milloinkin harrastamme, yleensä otamme kyllä vaatteet pois ja rintani saavat paljon huomiota.:) Jos annan miehelleni suuseksiä ja en riisu paitaani ja rintsikoitani, hän kyllä hyvin nopeasti ja tottuneesti riisuu ylävartaloni paljaaksi jotta pääsee käsiksi rintavarustukseeni :D