Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikein tiedä mitä ajatella mummosta

Vierailija
02.08.2020 |

Hänen tyylinsä on hyvin outo. Eilen olimme kylässä ja puhuin että aloitan uuden harrastuksen. Hän meni hakemaan jotain meikkipussia mulle.

Tää on sinulle mutta sitten myös aloitat sen liikkumisen! Katsoin mitä siellä oli ja taas dödö sekä shampoo. Sain samoja juttuja viime viikolla.
Sitten hän laittaa kahvipöytään ihan hirveesti kaikkea syötävää ja lähinnä vaaleaa hiivaleipää jota on valehtelematta kasoittain. Hän katsoi mua ja sanoi leikkaavansa vielä lisää.

Mä en syö sitä leipää kun tulee maha ihan kovaks siitä. Ja sitten hän leipoo joka ikinen päivä nytkin oli taas kuivakakku. Ei ole kuin 4päivää että oli meille laittanut mustikkapiirakkaa monta palaa. Muutkin ovat ihmetelleet kun hän leipoo ihan tolkuttomia määriä.
Jauhoja viedään kaupasta kilo 2x ja sitä saa viedä joka päivä sinne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tykkää leipoa, ehkä vähän unohteleekin asioita kun toistamiseen antoi meikkipussin, jos ei muistanut, että oli jo antanut sinulle.

Vierailija
2/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan mitenkään yrittää kertoa hänelle ettei tarvitse leipoa niin tolkuttomasti? Ei ole ensinnäkään terveellistä syödä niin paljon niitä kuivakakkuja jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan ymmärryksessä vikaa, mutta mä en ymmärtänyt mikä tässä jutussa oli se pointti?

Vierailija
4/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikohtaaminen muistisairauden kanssa. Joku voisi katsoa joko on joutunut puhelinmyyjien kohteeksi, tyyliin viisi puhelinliittymää ja vitaprota jota ei saa edes peruttua 

Vierailija
5/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhuuden höperö ei kannata välittää

Vierailija
6/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika on liikaa sen leipomisenkin kanssa. Tämmöiset on niitä merkkejä, kun elämänhallinta rupeaa loppumaan vanhuksella.

Vierailija
7/7 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta jo höperöityy niin että polttaa talonsa kun unohtaa jonkun akun tai jonkun latautumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi