Miten kalusta saa 20 senttisen?
Leikkaamalla pätkän pois tai vaihtoehtoisesti menemällä kylmään veteen.
Kommentit (15)
Pysy nyt vaan tyylillesi uskollisena, se 15cm oli ihan hyvä.
Penispumppua kun käyttää 6 tuntia päivässä, niin 15 cm mikropenis saattaa kasvaa jopa 20 senttiseksi.
Joku epätoivoinen voi maksaa jopa euron.
Itse sain isältäni perintönä 23cm kalun.
Kyllä tytöt tykkää.
Tänä kesänä jo yli 20 eri kaatoa.
Vierailija kirjoitti:
Penispumppua kun käyttää 6 tuntia päivässä, niin 15 cm mikropenis saattaa kasvaa jopa 20 senttiseksi.
Tuota voisi kokeilla. Edellinen suhde loppui seksin puutteeseen ja puute johtui siitä kun ei ole iso. Nainen valehteli että hän ei vain halua. Miksi sitten aluksi feikkasi monta vuotta haluja? Raukka vissiin luuli että se kasvaa ajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jonnet takaisin ulilaudalle, vitsi vanheni jo ajat sitten.
Jos munan kasvatus siis isontaminen olisi mahdollista niin kaikilla miehillä olisi sellainen että sen huomaisi sokea reettakin. Mikä sitten on tarpeeksi iso? Ehkä sellainen puolentoista litran pullon paksuinen?
Minulla on kuin HK:n sininen, ei niin iso vaan yhtä veltto.
Olen hieronut oliiviöljyä kohta kuukauden 15cm tykkini varteen, mut ei oo vielä kasvanu, vaikka joku suoli24 foorumilla niin sanoi.
Mies kirjoitti:
Itse sain isältäni perintönä 23cm kalun.
Kyllä tytöt tykkää.
Tänä kesänä jo yli 20 eri kaatoa.
Sain vaariltani perintönä Sakolaisen. Syksyllä aion kaataa toistasataa kiloisen.
Mulla oli 15cm.
Säännöllinen ( 9 kk) penispumpun käyttö tuonut mittaa lisää ja nyt lahkeessa 18cm magnum 💪
Lopettaa työnteon ja plankkaa naamansa tummaksi, se auttaa. Tai alkaa käyttää kansallispukua kaikkialla: työssä, urheilussa, marjametsässä...ei kun ei näitä...hmm, no vaikka tupakkaa polttaessa.
Omenahillon hierominen terskaan on pidentänyt temmiäni 15 sentistä 16.3 senttiin.
Lopettakaa nyt perkele se senteistä jauhaminen!
Puhukaa vaikka euroista! Hemmetin vässykät, huonoitsetuntoiset pellet!
m50+
Vauva-foorumille kirjoittelu toimii myös aina.