Hitto kun ahdistaa. Sain tänään kuulla että
Ystävän mies on ehkä pettänyt ystävääni. On siis nähty toisen naisen kanssa läheisissä tunnelmissa. En olisi halunnut tietää mitään koko asiasta. En ole itse nähnyt tapausta, joten en aio puhua asiasta mitään mutta vituttaa ja oksettaa.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti puhut vai haluatko olla paska ystävä?[/quote
Jos se ole olekkaan totta? En ole itse nähnyt asiaa joten miten voin varmana kertoa asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti puhut vai haluatko olla paska ystävä?[/quote
Jos se ole olekkaan totta? En ole itse nähnyt asiaa joten miten voin varmana kertoa asiasta?Sanoo asian kuten se on,ettei itse ole nähnyt mutta on kuullut erään toisen nähneen.
Minä en sanoisi mitään vaikka olisin itse nähnyt. En voisi kuitenkaan tietää seurauksista mitä se sanominen aiheuttaisi. Voisin olla syyllinen johonkin pahempaan. Ok, en tietysti tiedä sitäkään mitä sanomattomuuteni aiheuttaa mutta onko minun tehtäväni kuitenkaan puuttua asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä en sanoisi mitään vaikka olisin itse nähnyt. En voisi kuitenkaan tietää seurauksista mitä se sanominen aiheuttaisi. Voisin olla syyllinen johonkin pahempaan. Ok, en tietysti tiedä sitäkään mitä sanomattomuuteni aiheuttaa mutta onko minun tehtäväni kuitenkaan puuttua asiaan.
Jos olisin itse nähnyt niin sanoisin mutta kun en tiedä miten asia oikeasti on. Harmi, kun kuulin koko asiasta😒
Asia tulee kuitenkin ilmi jossain vaiheessa. Siihen loppuu sitten se ystävyys vai pitäisikö sanoa "ystävyys". Olet tosi epälojaali.
Vierailija kirjoitti:
Asia tulee ollakuitenkin ilmi jossain vaiheessa. Siihen loppuu sitten se ystävyys vai pitäisikö sanoa "ystävyys". Olet tosi epälojaali.
Miten asia tulisi ilmi kun itse ei ole mitään nähnyt ja ystävyys loppuu ehkä siihenkin jos menee kertomaan perättömiä. Kuka haluaa olla riidankylväjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia tulee ollakuitenkin ilmi jossain vaiheessa. Siihen loppuu sitten se ystävyys vai pitäisikö sanoa "ystävyys". Olet tosi epälojaali.
Miten asia tulisi ilmi kun itse ei ole mitään nähnyt ja ystävyys loppuu ehkä siihenkin jos menee kertomaan perättömiä. Kuka haluaa olla riidankylväjä?
Se mies vaikuttaa niin tyhmältä, ettei paljoa peittele. Ja ap kuitenkin lipsauttaa jossain vaiheessa jotain tai joku muu kertoo hänen tietäneen.
Mä ainakin haluaisin tietää tuollaisesta miehen vehkeilystä selkäni takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mies vaikuttaa niin tyhmältä, ettei paljoa peittele. Ja ap kuitenkin lipsauttaa jossain vaiheessa jotain tai joku muu kertoo hänen tietäneen.
Mä ainakin haluaisin tietää tuollaisesta miehen vehkeilystä selkäni takana.
Jos mitään vehkeilyä on ollut? Sepä se kun ap ei ole itse nähnyt mitään. Enpä menisi epävarmoja juoruja kertomaan .
Anna olla. Äläkä enää mieti koko asiaa.
Suoraselkäisyys kostautuu nykymaailmassa.
Viestintuoja ammutaan. Tässä velliperseiden luvatussa maassa.
Tietysti puhut vai haluatko olla paska ystävä?