mies ei tahdo tutustua uusiin ihmisiin
niin mieheni ei selvästikkään ole innostunut kutsumaan meille kylään vieraita, tuttuja kavereita tai lähtemään kanssani harrastuksiin, jossa voisimme tavata uusia kavereita. Hän ikävöi ystäviään jotka asuvat toisella paikkakunnalla.. Hän ei mitenkään innostu kavereistamme vaan löytää aina jonkun negatiivisen asian... Olen itse mennyt harrstuksiin, mutta haluaisin, että meillä perheenä olisi ystäviä lapsiperheistä esim.
Mitä tehäviää
Kommentit (3)
No onko niihin vanhoihin ystäviin niin mahdotonta pitää yhteyttä ja tavata heitä joskus? Minä en tunne asuinpaikkakunnaltani ketään, muualta kyllä. Eipä haittaa. Kaikki eivät ole ihmis-ihmisiä.
Mulla samalainen mies, paitsi ettei sillä ole edes niitä vanhoja kavereita. Mä en voi kutsua ketään meillä edes kahville, kun mies ei halua tavata ketään. Ei tykkää edes, että lasten kavereita on meillä. Siinä mä olen ollut tiukkana, että heitä ei kyllä pois aja.
Mä olen ihan kypsä jo tähän, koska vuosi vuodelta minultakin on ne kaverit vähentynyt miehen erakkomaisuuden takia enkä tältä nykyiseltä paikkakunnalta ole saanut yhtään kaveria vaikka ollaan täällä asuttu jo 5v. Mies ei lähde mun kanssa mihinkään, missä saattaisi joutua juttelemaan ihmisten kanssa enkä lasten kautta tutuiksi tulleita äitejä voi koskaan kutsua kylään, niin miten tässä mitään kavereita saa.
Ja kun olisi kiva, että olisi niitä yhteisiä kavereita miehen kanssa. Että vois joskus viettää iltaa niiden kanssa jne. Mutta toinen ilmeisesti inhoaa sosiaalista elämää, niin siitä saa vain haaveilla...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2013 klo 22:46"]
niin mieheni ei selvästikkään ole innostunut kutsumaan meille kylään vieraita, tuttuja kavereita tai lähtemään kanssani harrastuksiin, jossa voisimme tavata uusia kavereita. Hän ikävöi ystäviään jotka asuvat toisella paikkakunnalla.. Hän ei mitenkään innostu kavereistamme vaan löytää aina jonkun negatiivisen asian... Olen itse mennyt harrstuksiin, mutta haluaisin, että meillä perheenä olisi ystäviä lapsiperheistä esim.
Mitä tehäviää
[/quote]Tapaa sitten yksin lasten kanssa kavereita. Niin itse tein.