Eikö Suomessa ole palvelua että olisi kaikki kirpputorit listattu suoraan kartalle?
Kaikilla googlaamillani kirppislistaussivuilla piti ensin hakea paikkakunta ja sitten lista, sieltä klikkaamalla kirppistä löytyi upotettu kartta joka ei toimi :( Nuo pystyisi lisäämään koodina kaikki vaikka googlemapsiin suoraan. Mitä sillä paikkakuntahaulla tekee jos vaikka suunnittelee reissua Porin SUUNTAAN, täytyy klikata erikseen auki Pori, Ulvila, Nakkila, Harjavalta, Kokemäki ja tutkia kunkin paikkakunnan aineisto erikseen. Ei mitään järkeä kun samat tiedot olisivat löydettävissä suoraan kartaltakin jos sinne olisi aineisto alun perin laitettu....
Kommentit (5)
Kirjoita Google mapsin hakukenttään kirpputori, niin saat esiin valitun alueen kirpparit ja kierrätyskeskukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ajatellut, että tuollainen palvelu olisi todella hyvä.
Jos ajelee vieraalla seudulla, olisi mukava käydä katsomassa myös paikallisten kirpputorien tarjontaa, mutta niiden etsiminen ja syöttäminen navigaattoriin on turhan vaivalloista. Tykkäisin palvelusta, joka näyttäisi alueen kirpparit ja neuvoisi reitin, kun käyttäjä valitsisi kohteet a, b ja c.
Tällaista minäkin haen. Ei mulla ole mitään väliä lähdenkö Poriin vai Hämeenlinnaan joten tuo alueen etukäteen valitseminen on huono systeemi.
Vierailija kirjoitti:
Kirppikset tulee ja menee
No miksi nämä kirpputorilistapalvelut listaavat niitä sitten ollenkaan? Noita listasivuja löysin ainakin 3 ja kaikissa tuo haku vain paikkakunnittain ja vasta kirpputoria klikkaamalla löytyy karttalinkki.
Olen itsekin ajatellut, että tuollainen palvelu olisi todella hyvä.
Jos ajelee vieraalla seudulla, olisi mukava käydä katsomassa myös paikallisten kirpputorien tarjontaa, mutta niiden etsiminen ja syöttäminen navigaattoriin on turhan vaivalloista. Tykkäisin palvelusta, joka näyttäisi alueen kirpparit ja neuvoisi reitin, kun käyttäjä valitsisi kohteet a, b ja c.