Onko kummallisempaa huonejärjestystä olemassa
https://www.etuovi.com/kohde/20383840
Yhteen makkariin mennään toisen kautta. Ja vaatehuoneessa vaatehuone? Toiseen asuntoon sisäänkäynti makkariin. Saman asunnon olohuoneessa ei ikkunaa. Ja sokkeloa sokkelon perään.
Kommentit (76)
Miten tuon voi määritellä paritaloksi, jos on vain yksi kylpyhuone käytössä?
Ja ylipäätään mun mielestä pitäis kieltää tuo makuuhuone termin käyttö tuollaisilta huoneilta, minkä kautta mennään toiseen makuuhuoneeseen. Nehän on auloja eikä makuuhuoneita silloin!
Kiitos nauruista. Oliko siellä ikkunattomassa olohuoneessa vessakoppikin keskellä huonetta?
Mistä tonne toiseen asuntoon mennään sisään? Noista makkareistako? Ei omaa eteistä?
Mitähän höpöheinää ton talon suunnittelija on vetänyt?
Olin tulossa sanomaan että olen ollut asunnossa jossa oli makuuhuoneesta käynti toiseen makuuhuoneeseen, mutta tuohan on jotain ihan muuta. :D Sellainen "am I having a stroke" fiilis kun koittaa saada tuosta selvää.
Ja olohuoneessa takan vieressä wc. :D
Tämän on pakko olla yhdeksi asunnoksi rakennettu talo, jonka joku näppärä omistaja on jakanut muutamalla väliseinällä kahdeksi eron jälkeen... En suostu uskomaan että kukaan olisi tällaista rakentanut tarkoituksella.
Onkohan siinä yhdessä,huoneessa ollut joskus uima-allas? https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/5120x,q90/etuovimedia/images/prope…
Jos on vanha talo, niin tuo makkareitten läpi kulkeminen on ihan normaalia. Asuin aikanaan 1900 luvun alussa rakennetussa talossa ja siellä oli näin. Samoin monessa muussa sen aikakauden talossa.
Jaa, niin oliko tuossa kumpikin puolisko kuvattuna? Tihrustaessa huomio kiinnittyi siihen että näytti kuin olisi ollut kaksi keittiötä.
Yleensä nämä kyllä rakennetaan toistensa kopioiksi/peilikuviksi? Ei taida olla alunperin ollut paritalo?
Minulle tuli mieleen noita kuvia katsellessa, että kyseessä on alun perin yksi 70-luvun omakotitalo jossa on ollut uima-allas.
Jossain vaiheessa myöhemmin on ehkä sitten jaettu kahdeksi asunnoksi. Olisiko rahat loppuneet tai vaikkapa vanhat vanhemmat otettu asumaan toiseen asuntoon.
Yksi makuuhuoneista (se jossa on seinän leveydeltä ikkunoita, paneelit ja ikkunareunan lattiassa laattaa) näyttäisi rakennetun uima-altaan päälle. Näin ajatellen pohjaratkaisun voisi jotenkin ymmärtää.
Siinähän on nyt myynnissä varsinainen ilotalo. Pori on kyllä muutenkin kumma paikka.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan siinä yhdessä,huoneessa ollut joskus uima-allas? https://d3ls91xgksobn.cloudfront.net/5120x,q90/etuovimedia/images/prope…
Onnea vaan uusille omistajille. Nämä harvoin lupaa hyvää...
Miksi asunto kakkosen olohuoneessa ei ole ollenkaan ikkunaa, mutta takan vieressä on wc? Tai oli siellä kuvista päätelleen kattoikkuna.
Meillä mennään makkarista toiseen makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vanha talo, niin tuo makkareitten läpi kulkeminen on ihan normaalia. Asuin aikanaan 1900 luvun alussa rakennetussa talossa ja siellä oli näin. Samoin monessa muussa sen aikakauden talossa.
Ei enää tuon ajan taloissa oikein sellaista ole ollut. Tuo on ollut varmaan yksi iso huoneisto aikoinaan, sitten jaettu kahdeksi asunnoksi.
Makuuhuoneessa kuusi ikkunaa, olohuoneessa ei yhtään. Siis mitä?
Näen jo itseni tuolla sokkelossa pakenemassa jotain haamua tai murhaajaa. Sähköt on poikki eikä puhelin toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää tuon ajan taloissa oikein sellaista ole ollut. Tuo on ollut varmaan yksi iso huoneisto aikoinaan, sitten jaettu kahdeksi asunnoksi.
Olet oikeassa, avasin linkin vasta kun olin kirjoittanut kommenttini.
Vierailija kirjoitti:
Makuuhuoneessa kuusi ikkunaa, olohuoneessa ei yhtään. Siis mitä?
Ne on olleet joskus varmaan yhtä tilaa, uima-allas ja takkahuone.
Ja olohuoneessa wc?!?!