9v haluaisi vaihtaa nimensä nähtyään Aladdin-leffan live-action-versiona
Uskon että tutut eivät tätä palstaa lue joten uskallan sanoa että tytön nimi on Kerttu, mutta haluaisi olla Jasmine. Jankkaa tätä nyt kolmatta viikkoa. Antaisitteko vaihtaa?
Kommentit (6)
Joo, suostun aina kaikkiin 9-vuotiaan päähänpistoihin. Kyllä lapsi itse tietää, mikä hänelle on parhaaksi. Lapsen mielipiteet on ihan yhtä arvokkaita kuin muidenkin!
Hehe. Mä muistaakseni olen kinunnut äidiltäni jotain samankaltaista, taisinpa haluta muuttaa nimeni joksikin Spice Girliksi. Äitini mielestä se oli tosi hyvä ajatus, joka kannattaisi toteuttaa heti kun täyttäisin 18 vuotta.
Ap:n kakara on niitä jotka luisuvat yhteiskunnan hylkiöiksi kun nyt saavat määrätä kaapin paikan. Ja mutsi antaa periksi, KAIKEN.
Tuossa iässä on normaalia, että haluaisi jonkun toisen nimen tai ainakin ihastelee jotain muuta nimeä. Ei kannata lähteä jokaiseen lapsen oikkuun mukaan.
Sanoisin, että 18-vuotiaana saa vaihtaa nimensä. Sen verran näimme lapsen isän kanssa vaivaa löytääksemme täydellisen nimen.
Lapsen iloksi voisin ehdottaa, että voimme kutsua häntä Jasmin- nimellä esim. yhtenä iltana viikossa.
Ehdota mieluummin Aladdinia.