Mies ei voi olla edes yhtä päivää pelaamatta wowia.
tulee kotia ja syöksyy koneelle ja siellä pysyy,eikä kirveellä lähde edes pois.
äskenkin katsoin tv.tä niin sanoo, että tulee pelaa ja mun tv kahtelu jäi siihen. (ei ollu edes hyvä ohjelma mutta vituttaa)
Ottaa myös päähän ku skypellä jutellaan,huudellaan ja nauretaan pelaajille yöhön saakka..
mun kanssa on ihan erinlaista.. olen tylsää seuraa,paitsi sängyssä.. muuten ei viihdytä tai edes keskustella. yhteinen ja vapaa aika menee että mies pelaa ja minä katon vierestä,jos en siivoa tai tee ruokaa ukolle. Ei pidä että poistun viihteelle kavereiden kanssa vaikka ei ole halukas pitämään minulle seuraa.. olen todella yksinäinen
mies ei ole lapsi.
MUA VITUTTAAAA
ps.en aio erota. onko tuo normaalia? mies sanonut että parempi että pelaa kun juo jatkuvasti.. (en kuitenkaan ole tyytyväinen..)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2013 klo 19:15"]
Mites hitossa wowi-miehellä on muija?
[/quote]
No niinpä. Tällainen wowittamaton, työssäkäyvä kunnollinen mies ihmettelee, että miksei flaksi käy...
Kohtalotoveri! Tossa se nytkin pelaa.
En ymmärrä miksi olet suhteessa miehen kanssa; teillä ei vaikuta olevan mitään yhteistä. Olisiko mahdollista, että haluat olla hänen kanssaan vain siksi koska se on helppoa ja olet tottunut siihen?
Kuulostaa aivan helvetilliseltä suhteelta, ette viihdy tai keskustele. Miksi hitossa olette yhdessä?
Mun mies ei edes tiedä mikä tuollainen wowi on. Luojan kiitos. En tosiaankaan haluaisi miehekseni sellaista kloppia, joka viettää vapaa-aikansa tietokonepelejen kanssa.
niin.. en muuten tiedä miksi ollaan yhdessä... en todellakaan tiedä mikä on normaalia parisuhdetta....
viime suhteessa sain turpaani viikottain ja nyt tämä.
Meillä ihan samaa, peli vaan on eri. Ei tuo tajua vaikka mitä tekis. Jos sille oikein raivoaa niin hetken se vähentää, mutta sitten se makaa sohvalla ja katsoo telkkaria marttyyrina. En tiedä, välillä tulee mieleen että jos me lasten kanssa häivyttäisiin niin tuskin tuo edes sitä huomais :(
Täälläkin tuo 'no katompa sit tv.tä' meno. lapsi haluaa huomiota,mutta mies ei anna kun pelaa. ja se yhtä tuskailua kun lapsi häiritsee.. aaarrrrggggggh
Rupea pelaamaan itsekin. Se on hauskaa ja parhaimmillaan myös sosiaalista puuhaa, kun pääsee hyvään porukkaan mukaan. Meidän killassa ainakin aikanaan puhuttiin muutkin kuulumiset kuin peliasiat. saattaa toki olla poikkeuksellinen porukka, mutta muusta ei ole kokemusta. Meitä oli useita pariskuntia, jotka pelasivat yhdessä
Peliaddikti ei tietysti ole hyvä asia, mutta tuossa pelimaailmassa voi viihtyä muustakin syystä. Tietysti, jos teillä ei ole mitään yhteistä puuhaa iltaisin, niin ymmärrän hyvin, että mies viettää pelissä paljon aikaa ihan vaan siitä syystä, että siellä on hauskaa ja samanhenkistä seuraa.
Mites hitossa wowi-miehellä on muija?
Hoidan lasta enkä roiku koneella aamusta yöhön. onhan se tietty kivaa jutella ja pelailla teini-ikäisten tyttöjen kanssa ja lisaillä faceen heti kavereikseen.