Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovella kävi just ulkolainen piirustusten myyjä.. ostin yhden

Vierailija
03.07.2013 |

vaikka ei ny ihan mennykkään läpi se vanha tarina sairaasta tyttärestä, jonka vuoksi hän piirustuksia myy.

30 euroa oli piirustusten hinta/kpl, kympillä ostin yhden joka sopi lastenhuoneeseen.

Periaatteessa en kyllä osta koskaan noilta kaupustelijoilta mitään, en tiedä mikä muhun nyt meni. Ehkä en jaksanut alkaa jankkaamaan, kun oli niin kohtelias myyjäkin... (joopa joo).

Miksi niiden pitää aina kehittää joku läpinäkyvä sydäntäsärkevä tarina tuohon myyntipuheeseensa, mä ostaisin kyllä paljon mielummin ilman sitä nyyhkytarinaa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:24"]

vaikka ei ny ihan mennykkään läpi se vanha tarina sairaasta tyttärestä, jonka vuoksi hän piirustuksia myy.

30 euroa oli piirustusten hinta/kpl, kympillä ostin yhden joka sopi lastenhuoneeseen.

Periaatteessa en kyllä osta koskaan noilta kaupustelijoilta mitään, en tiedä mikä muhun nyt meni. Ehkä en jaksanut alkaa jankkaamaan, kun oli niin kohtelias myyjäkin... (joopa joo).

Miksi niiden pitää aina kehittää joku läpinäkyvä sydäntäsärkevä tarina tuohon myyntipuheeseensa, mä ostaisin kyllä paljon mielummin ilman sitä nyyhkytarinaa...

[/quote]Mä mielummin tulostan itse sen kuvan

Vierailija
2/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä.. no, meidän tulostimesta on väri loppu... (toi oli värillinen) :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä kaksi kertaa.

Olet ripustamassa lastenhuoneeseen taulua, josta et tiedä mitään.

Onko mahdollisesti kirottu?

Aiheuttaako pahan karman huoneeseen?

Kätkettyjä merkityksiä kuvassa?

Polta.

Vierailija
4/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ihan periaatteesta osta niiltä mitään, mutta oma asiasi. Onhan se tehokkaampi tapa kuin kadulla kerjääminen, pyytää törkeästi kerralla kolme-neljäkymppiä paperilapusta johon on tulostettu joku kuva netistä.

Vierailija
5/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kameravalvonta -yllättäen saadaan olla ihan rauhassa.

Vierailija
6/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:31"]

Kannattaa miettiä kaksi kertaa.

Olet ripustamassa lastenhuoneeseen taulua, josta et tiedä mitään.

Onko mahdollisesti kirottu?

Aiheuttaako pahan karman huoneeseen?

Kätkettyjä merkityksiä kuvassa?

Polta.

[/quote]

HÄH? :D

ap

Vierailija
7/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jokin aika sitten ostin. Meillä on aidattu piha ja 4 pihaa vahtivaa terrieriä, joten kovin monella ei riitä pokka omin nokkineen tulla portista sisälle räyhäävistä koirista piittaamatta ja kävellä ovelle... Rääpäleen näköinen ulkomaalainen mies tuli kumminkin piirustuksia kaupustelemaan, ja ihan sisukkuudesta palkitakseni ostin yhden koira-aiheisen ;-)

Vierailija
8/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä helsingissä on ihan poliisikin varotellut näistä taulukauppiaista. He pyörii taloissa, ottaa kuvia, ottaa ylös mihin on helppo murtautua, he selvittää missä on koiria, missä on kameroita ja onko paljon lapsia, millanen auto jne. Nyyhkytarinoilla he myös selvittävät millanen ihminen sinä olet. Moni, liian moni avautuu itsekin ja rupeaa kertomaan perheestään liikoja jne.

Kyseessä on järjestäytynyt rikollisryhmä jotka maksaa tälle taulukauppiaalle tiedoista. Usein taulunmyyjää odottelee auto vähän matkan päässä. 

Älkää ostako mitään, älkää päästäkö sisään ja jos myyjä selvästi katselee sisälle jne. pistäkää edes väliovi takaanne kiinni.

Vierailija
9/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla vain kartoittamassa paikkoja murtokeikkaa varten. Minä en avaisi ovea tuntemattomille kaupustelijan näköisille.

Vierailija
10/10 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, me varmaan saadaan jäädä murtovarkailta rauhaan, eiköhän se tohon eteiseen pällistellessä jo nähnyt, että köyhää on.. :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi