Tampereella synnyttäminen - mikä parasta ja mikä pahinta?
Saako perhehuonetta, vesisynnytystä, osaako kätilöt tukea vauvan päätä ettei tule repeämiä, onko valmennus minkä tasoista?
Kommentit (5)
Ei taida olla perhehuonetta, ellei nyt sitten viimeisimmän rempan jälkeen ole tullut. Olen itse viimeksi synnyttänyt 2009 ja silloin ei ollut perhehuonetta. Joku vesiallas on ainakin olemassa, kai siihen voi synnyttääkin jos erikseen pyytää. Pyyntö pitää tehdä jo siinä vaiheessa kun tulee laitokselle, salissa on myöhäistä pyytää - näin sanottiin viimeksi valmennuksessa.
Mulle ei tullut repeämiä ainakaan, mutta suurimmalle osallehan jotain tulee. En ole kuullutkaan että se olisi pään tukemisesta kiinni.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 22:39"]
Saako perhehuonetta, vesisynnytystä, osaako kätilöt tukea vauvan päätä ettei tule repeämiä, onko valmennus minkä tasoista?
[/quote]
Parasta on vapaus valita sairaala. Vammalan synnytyssairaalaan kannattaa tutustua ja mennä synnyttämään. Parasta kohtelua ja perheläheisyys tärkeä. ei kiirettä toisinkuin isoissa imukuppilapsitehtaissa. On allasta, savipussia, suihkuja palljoa ja kaikkia sa käyttää niin paljon kuin haluaa. (myös kaikki hard drugsit halutessa) Imetykseen saa loistavan aloituksen ja ketään ei ajeta pois yöksi vaan koko perhe voi olla kokoajan läsnä. Etenkin HENKILÖKUNTA oli rauhoittava ja ilmapiiri rento. Elämäni tärkeimpiä valintoja.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 09:27"]
Parasta on vapaus valita sairaala. Vammalan synnytyssairaalaan kannattaa tutustua ja mennä synnyttämään. Parasta kohtelua ja perheläheisyys tärkeä. ei kiirettä toisinkuin isoissa imukuppilapsitehtaissa. On allasta, savipussia, suihkuja palljoa ja kaikkia sa käyttää niin paljon kuin haluaa. (myös kaikki hard drugsit halutessa) Imetykseen saa loistavan aloituksen ja ketään ei ajeta pois yöksi vaan koko perhe voi olla kokoajan läsnä. Etenkin HENKILÖKUNTA oli rauhoittava ja ilmapiiri rento. Elämäni tärkeimpiä valintoja.
[/quote]
Kiitos! Juuri tällaisia vastauksia toivon lisää!
Up!