Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin valvoa koko yön.

Vierailija
29.07.2020 |

Jos yhden yön kesällä valvoisi ja nauttisi kesäyöstä , ennen syksyn saapumista. Olen yrittänyt aiemminkin, mutta rupeaa väsyttämään aivan hirveästi, klo 01 jälkeen. Täytyy kokeilla. 😀

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin valvon joskus yön ja katselen pimenevää maisemaa ja taivasta vasten piirtyviä lepakoita, kuuntelen sadetta terassilla. nyt taitaa tulla täydellinen yö siihen tarkoitukseen.

Vierailija
2/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin. Tosin en näe kaunista yötä kun olen töissä. Hehhee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yritän valvoa yön. Lomaa tämä viikko enää, ahdistaa töihin meneminen. Taidan avata viinipullon ja kökin hereillä yön. Jos nukahdan, nukun sitten tässä terassilla, raikkaassa ulkoilmassa. 😄

Vierailija
4/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa joukkoon. Rytmit sekaisin ja aamuyöhön valvotaan

mies52v

Vierailija
5/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yökyöpeli. Nautin kesäöistä, lueskelen, katselen järvelle jne.

Vierailija
6/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan huomenna, miten kävi. Hyvää valvomisyötä! Harmi, kun palsta menee kiinni 23.00.

Vierailija
7/9 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin.Kiva tietää, että sinäkin valvot.

Vierailija
8/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 toivottaa hyvää huomenta kaikille ja mukavaa uutta päivää! Miten yövalvomisenne meni? Minä nukakahdin aikomuksistani huolimatta klo 1. Aika jännä juttu kun yleensä valvon vähän kauemmin. Nyt en vain jaksanut. Aamuyöllä heräsin pari kertaa ja mietin kaikkia tämän ketjun valvojia. Olisi ollut kyllä kiva kysellä kuulumisia.

Vierailija
9/9 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valvoin koko yön hyvän sarjan parissa ja oli hienoa nähdä, kun aurinko nousi jo klo 5 paikkeilla :) myöhemmin kampaaja. Toivottavasti en ole höpsössä kunnossa siellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi