Ajattelin valvoa koko yön.
Jos yhden yön kesällä valvoisi ja nauttisi kesäyöstä , ennen syksyn saapumista. Olen yrittänyt aiemminkin, mutta rupeaa väsyttämään aivan hirveästi, klo 01 jälkeen. Täytyy kokeilla. 😀
Kommentit (9)
Minäkin. Tosin en näe kaunista yötä kun olen töissä. Hehhee.
Täällä myös yritän valvoa yön. Lomaa tämä viikko enää, ahdistaa töihin meneminen. Taidan avata viinipullon ja kökin hereillä yön. Jos nukahdan, nukun sitten tässä terassilla, raikkaassa ulkoilmassa. 😄
Tervetuloa joukkoon. Rytmit sekaisin ja aamuyöhön valvotaan
mies52v
Täällä myös yökyöpeli. Nautin kesäöistä, lueskelen, katselen järvelle jne.
Kerrotaan huomenna, miten kävi. Hyvää valvomisyötä! Harmi, kun palsta menee kiinni 23.00.
Niin minäkin.Kiva tietää, että sinäkin valvot.
7 toivottaa hyvää huomenta kaikille ja mukavaa uutta päivää! Miten yövalvomisenne meni? Minä nukakahdin aikomuksistani huolimatta klo 1. Aika jännä juttu kun yleensä valvon vähän kauemmin. Nyt en vain jaksanut. Aamuyöllä heräsin pari kertaa ja mietin kaikkia tämän ketjun valvojia. Olisi ollut kyllä kiva kysellä kuulumisia.
Valvoin koko yön hyvän sarjan parissa ja oli hienoa nähdä, kun aurinko nousi jo klo 5 paikkeilla :) myöhemmin kampaaja. Toivottavasti en ole höpsössä kunnossa siellä
minäkin valvon joskus yön ja katselen pimenevää maisemaa ja taivasta vasten piirtyviä lepakoita, kuuntelen sadetta terassilla. nyt taitaa tulla täydellinen yö siihen tarkoitukseen.