näkyykö jossain luetteloa Helsingin yliopistoon päässeistä?
Kommentit (11)
Osa tiedekunnista julkaisee listoja hyväksytyistä opiskelijoista nettisivuillaan.
Ei oikeesti, uskomaton vastaus ekalta. Omasta lapsesta kyse, kun on matkoilla ja jännittää, et pääsikö.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 16:45"]
Ei oikeesti, uskomaton vastaus ekalta. Omasta lapsesta kyse, kun on matkoilla ja jännittää, et pääsikö.
[/quote]
Yliopistohaku.fi, sieltä näkee myös tulokset.
Jos tyttäresi on kieltänyt nimensä luovuttamisen, sitä ei näy listoilla vaikka hän olisikin tullut valituksi. Itse kielsin aikoinaan nimeni luovuttamisen.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:46"]
Eihan tonne paase ilman tunnuksia.
[/quote]Tyttärelläsi täytyy olla tunnukset, jos on yliopistoon hakenut.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:46"]
Eihan tonne paase ilman tunnuksia.
[/quote]Tyttärelläsi täytyy olla tunnukset, jos on yliopistoon hakenut.
[/quote]Joo, tunnukset saa jo hakuvaiheessa eikä ilman niitä voi nykyään vissiin edes hakea. Eli kysy tyttäreltäsi.
Ei tarvitse mitään hakuvaiheessa annettuja tunnuksia. Käyttäjätunnus on hakulomakkeessa annettu s-postiosoite ja tuolla yliopistohaku.fi sivulla voi luoda käyttäjätilin, jos on verkkopankkitunnukset. Niin itse tein ja sain itse valita oman salasanan. Sivu vaatii siis verkkopankkitunnistusta kerran, käyttäjätilin luomiseen.
Joo, mut ap tais paljastua huijariks. Tai ainakaan ei ollut tyttärensä luvalla liikkeellä...
jonkun pitää taas kyylätä ja kadehtia naapurin lapsia kun omansa eivät päässeet edes amikseen....