Millaisessa kunnossa hampaanne ovat?
Hampaani ovat aivan kamalassa kunnossa, en ymmärrä miten olenkin saattanut päästää ne tällaiseen kuntoon.
Reikiä on tälläkin hetkellä varmaan kymmenen. Ei tämä suu tule ikinä kuntoon.
Kommentit (8)
Kaipa ne juuri nyt ovat jonkinlaisessa kunnossa. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut 12 reikää ja olen 45-vuotias. Hammaskiveä täytyy mennä poistattamaan syksyn aikana, edellisen kerran kävin viime toukokuussa.
Ihan ok. kunnossa. Hammaskiveä on tullut vähän, joten pitäisi mennä hammaslääkäriin. Reikiä tuskin on.
Hyvässä kunnossa. Ja kävin suuhygienistillä puhdistuksessa kolme viikkoa sitten.
Nyt vain kaikki reiät kuntoon ja sitten hyvä ennaltaehkäisy. Tehokas sähköhammasharja, hammasvälien puhdistus päivittäin ja purkka ruokailun jälkeen. Nämä minun "selviytymiskeinoni".
Erinomaisessa kunnossa. Käyn säännöllisesti hammaslääkärillä hoidattamassa hampaani ja jaksan panostaa myös kotihoitoon.
En käsitä tänä päivänä ihmisiä, jotka eivät huolehdi hampaistaan ja suuhygieniastaan! Ymmärrän jotkut maalaispapat ja -mammat, mutta että nykyajan koulutetut kaupunkilaiset eivät sitä tekisi!!!
Hyvässä kunnossa on, käyn kolmen vuoden välein suuhygienistillä, jolloin rapsuttaa vähäiset hammaskivet pois, kerran on ollut ientulehdus, reikiä nolla.
Kerran ollut reikä. Hammaskivi poistetaan 2 vuoden välein, samalla tarkastus.
Huonossa, koska pelkään hammaslääkäreitä...
Menen jos on aivan pakko, eli siinä kohtaa kun kipu on pahempi kuin pelko.
Heikossa. Olisi taas tarvetta hammashoitoon. Muutamia reikiä ainakin, hamamskiveä. Ainakin 2 laminaattia kaipaa vaihtoa, Säästän kokoajan, jotta jo pian pääsen nukutushoitoon, Jokunen kuukausi vielä mene säästäessä. Mulla on aina ollut huonot hampaat, vaikka kuinka hoidan ja pesen.