Taas näin kaupassa miehellä ruutushortsit
Kommentit (17)
Ruutushortsihan on kivat! Niitä käyttävät sellaiset vähän muotitietoisemmat city-miehet.
Niitähän on miehillä jo kolmatta kesää ainakin pk-seudulla. Siis jos puhutaan vaaleapohjaisista polvimittaisista sortseista jossa ruudut muodostuvat 2-3 värisistä ohuista kudotuista raidoista. Jopa mun mies osti sellaiset viime kesänä ja on tykännyt niitä käyttää. Ja mä olen tykännyt katsella.
2 No kyllä se on, näyttää aivan joiltain "kalsareilta". :D ap
Miltä Putin ja Niinistö olisivat näyttäneet tiedotustilaisuudessa moisissa kalsareissa? Think.
Höpö höpö ne miltään kalsareilta näytä. Ihan kivan näköisiä olen itse nähnyt nuorilla miehillä, paljon siistempiä kuin jotkut värikkäät tribaali/palmushortsit jotka sopii uimarannalle muttei kyllä kaupunkiin.
Mun mielestä moiset ruutukalsarit sopivat vain uniasuksi. Yksiväriset parhaat. Ja jopa kukkakuvioinen kauniimpi.
Mun miehellä on tosi kivat sexyt valkopohjaiset ruutushortsit. Että jos et katselisi sitä, kun on varattu, eikä sillä ole yhdyntäkapasiteettiakaan vapaana, kun minä käytän kaiken :-)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 19:44"]
Miltä Putin ja Niinistö olisivat näyttäneet tiedotustilaisuudessa moisissa kalsareissa? Think.
[/quote]
Just tosi hyvä vertaus, kun tiedotustilaisuuteen ja kauppaanhan tosiaan on tapana pukeutua samalla tavalla...
Munkin miehellä on kahdet. Johtuu sitä, että oliko se nyt viime vai edelliskesänä kaupoissa oli vain ruudullisia shortseja! Olisi ostanut yksivärisiä, mutta ei... Yksivärisen t-paidan kanssa näyttävät ihan hauskoilta.
Hei mä käytän miesten ruutushortseja! Tuntuu tosi hyviltä!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2013 klo 21:34"]
Mun miehellä on tosi kivat sexyt valkopohjaiset ruutushortsit. Että jos et katselisi sitä, kun on varattu, eikä sillä ole yhdyntäkapasiteettiakaan vapaana, kun minä käytän kaiken :-)
[/quote]
Mun mielestä ne on kans todella seksikkäät! Etenkin valkoiset, ruskettunutta ihoa vasten...mmm