Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Freelance-copywriterin palkkio
27.07.2020 |
Mitähän ihmettä sitä esittäisi tuntiveloitukseksi copywriterin/sisällöntuottajan työstä, jota tehdään friikkuna ja osa-aikaisesti? Toki tiedän esim. (työsuhteisen) copyn keskimääräisen kuukausipalkan suuruuden, mutta siitä on jokseenkin hankala vielä vetää suoria linjoja friikun tuntiveloitukseen... Mitään suuria kuluja ei freelancerina olisi eikä tässä vaiheessa edes YEL-maksuja. Jatkossa toki niitäkin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa