Miten yleistä on impotenssi?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoisten mammojen miehillä hyvinkin ylistä
Belgian terveysministerin ukko leikkautti vehkeensä pois.
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Viimeistään nelikymppisenä mies alkaa ylpeikemään sillä että vain bmi 17 teini saa hänen heppinsä nousemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kuulin että hänen vehkeensä vetäytyi kuoreensa eikä suostunut tulemaan enää esiin lainkaan.
Uudet naiset saattaa jännittää ja vanhat tutut ei jaksa kiinnostaa.
Ajoittainen erektiohäiriö on ihan normaalia. Ei mies mikään kone ole.
Hyvin yleistä rumien naisten partnereilla.
Sitä impotenssiakin on niin erilaista. On ihan eri asia, johtuuko impotenssi vaikkapa suorituspaineista, testosteronin puutteesta, verisuonten tukkeutumisesta, diabeteksesta tai vaikka SSRI-lääkkeiden käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää alkaa tulla. Nuori mies menee varta vasten kysymään rumalta pääseekö saatille jos muilta ei irtoo.
Oon aina esim seurustelu sellasten kanssa joilla on melkeen 247 seissy? Mut ehk ne on valikoitunu sillee, että on kiinnostuneita musta? Koska esim netissä jotkut miehet tulee purkamaan omia hommiaan ja kertomaan että ei seiso?? 😂Sit oon vaa et aha, hyvä niin 😂😂😂😂😂😂 ei oo koskaa tullu vastaan miestä jolla ei seisois seurustellessa tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ikää alkaa tulla. Nuori mies menee varta vasten kysymään rumalta pääseekö saatille jos muilta ei irtoo.
Tuo on rumien ja vanhojen naisten itsepetosta, että edes läheskään kaikilla nuorilla miehillä seisoisi heidän kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kuulin että hänen vehkeensä vetäytyi kuoreensa eikä suostunut tulemaan enää esiin lainkaan.
Kyllä se kuulemma joskus tulee esiin kun laulaa laulua etana etana näytä sarves.
Mä törmäsin viime viikolla ensimmäistä kertaa mieheen, jolla ei seissyt.
Ei se mua haitannut. Hoiti muuten homman kotiin.
Kyllä se rumallekki seisoo ku käänää ne vattalleen
Sitte valkkaa reiän mielensä mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on rumien ja vanhojen naisten itsepetosta, että edes läheskään kaikilla nuorilla miehillä seisoisi heidän kanssaan.
No rumien naisten yleisin valituksen aihe lienee täällä että kelpaavat vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä törmäsin viime viikolla ensimmäistä kertaa mieheen, jolla ei seissyt.
Ei se mua haitannut. Hoiti muuten homman kotiin.
Nyrkkihommiksi meni?
Vierailija kirjoitti:
Oon aina esim seurustelu sellasten kanssa joilla on melkeen 247 seissy? Mut ehk ne on valikoitunu sillee, että on kiinnostuneita musta? Koska esim netissä jotkut miehet tulee purkamaan omia hommiaan ja kertomaan että ei seiso?? 😂Sit oon vaa et aha, hyvä niin 😂😂😂😂😂😂 ei oo koskaa tullu vastaan miestä jolla ei seisois seurustellessa tms.
Ja ikää oli?
Tyhmälistö taas vauhdissa.
Sitä ei kai voi tietää, miten yleistä se on, mutta kyllä se aivan normaalia on lähes jokaisen kohdalla jossain elämänvaiheessa. Kenenkään ns. rumuudella tai kauneudella, jotka ovat vain kuvitteellisia asioita, ei ole tekemistä impotenssin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän sääntö kuin poikkeus. Viimeistään nelikymppisenä mies alkaa ylpeikemään sillä että vain bmi 17 teini saa hänen heppinsä nousemaan.
Höpö höpö.