Mies jonka kanssa olen käynyt muutamilla treffeillä valittaa että minulla on liian tylsä nimi
Nimeni on Anna.
Eksänsä olivat kuulemma Vanessa, Camilla ja Jasmin. Jankutti viimeisien treffien aikana, hyvin kännissä kylläkin jo "Mikset sä vois olla vaikka Rihanna"
Minkäs teet :/
Kommentit (19)
Vaihdat nimeä, tietysti. Elizabetha Rebeccha LaToyah, tms olisi ehkä hyvä?
Eli hän on tottunut seurustelemaan white trash ihmisten kanssa. Kannattaa varmaan ottaa etäisyyttä jännämieheen.
Ollaankohan me tapailtu samaa tyyppiä, Lappeenrannasta ja nimi alkoi M?
Olen itse Tiina ja kuulin samanlaista jankutusta "vaihda hei Kristiinaksi, se ois kivempi" kunnes kyllästyin ja heitin tyypin mäkeen.
No, heitä joku vitsi takas. Ihan tyhmäähän tuo puhe on. Tosissaan ei kannata ottaa tota juttua tai .....ei koko miestä.
Mikäs hyypiö se oikein on? Ja kännissä treffeillä. Jess.
Huono. Nämä sinun juttusi huononevat kerta kerralta. Yritä nyt hyvä ihminen keksiä joku tosi vetävä aloitus, sellainen johon tulee ainakin 12 sivua vääntöä.
Oi aikoja oi tapoja - ei voi muuta sanoa.
Kannattaisi olla nuorten aikuisten keskuudessa vaikkapa Ritva tai Tellervo, siinä olisi epätavallisuutta. Mutta joku Janika tai Jasmin.. siinä vasta tylsät nimet on!
Vierailija kirjoitti:
Huono. Nämä sinun juttusi huononevat kerta kerralta. Yritä nyt hyvä ihminen keksiä joku tosi vetävä aloitus, sellainen johon tulee ainakin 12 sivua vääntöä.
Samaa mieltä. Näistä näkyy kilometrin päähän että on provoja. Vähän uskottavampia, pliis
Huonoja on myös nämä buustaukset, joita teet.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehen nimi Chad?
Vai kenties Dick?
Kerro hänelle, että nyt hänellä on myös ex nimeltä Anna. Heippa!
Onko miehellä itsellään jännä tai erikoinen nimi?
Pyydä että hän vaihtaa nimensä Jamesiksi tai Ridgeksi. Osamakin olisi aika jännä..
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että hän vaihtaa nimensä Jamesiksi tai Ridgeksi. Osamakin olisi aika jännä..
No ei ole, vaan hänen nimensä on Mikko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä että hän vaihtaa nimensä Jamesiksi tai Ridgeksi. Osamakin olisi aika jännä..No ei ole, vaan hänen nimensä on Mikko.
Ap
Voi ei!!! Pyydä het muuttamaan nimi vaikkapa Jean-Michelle von Wempulaksi
Vaihda nimeäsi tai miestä. Tai ehkä jokin uusi harrastus näiden 'fiksujen' aloituksiesi sijaan.
Vaihda äkkiä nimeä!
0/5