Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksuaaliterapia parille

Vierailija
26.07.2020 |

Hei,
kyseinen aihe askarruttaa. Olemme olleet vasta muutaman vuoden yhdessä, ja seksuaalisuus on oikeastaan ainoa asia mistä meille tulee pientä kinaa. Mieheni haluaa selvästi vähemmän kuin minä. Minä myös vaatisin seksiltä enemmän kuin pelkän lähetyssaarnaajan, mikä riittää miehelleni. Mieheni ei ole minua ennen tapaillut muita naisia, joten kaikki tämä on hänelle oikeastaan hyvin uutta. Aina kun yritämme uutta asentoa, niin miestä jännittää niin paljon, että erektio hupenee.
Olen tähän asti hyväksynyt tilanteen, että okei lähetyssaarnaaja on nyt koko loppuelämäni ainoa asento mihin kykenemme. Haluaisin ja mieheni haluaisi, että pystyisimme muuhunkin.
Rakastamme toisiamme, ja kaikki muu pelaakin hyvin yhteiselossamme ja olemme keskustelleet aiheesta monen monta kertaa. Emme vain keksi ratkaisua, että mitä voisimme tehdä.
Nyt tuli mieleemme, että pitäisikö meidän hakeutua seksuaaliterapeutille? Mieheni oli suostuvainen tähän. Minua se vähän hävettää, ja herkkänä ajattelen heti että nyt meidän suhde on huono, kun joudumme tähän tilanteeseen. :(
Onko jotain vinkkejä/ajatuksia tähän?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla