Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun miehen pitää vedellä kaluaan edestakaisin syöksyn saadakseen!

Vierailija
20.06.2013 |

Olisi paljon kätevämpää, jos se syöksy tulisi vähemmäll'ä vaivalla ja äheltämisellä!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taas on ärsyttävää, että ruoka pitää pureskella, ennen kun sen voi niellä. Kauheen iso homma...

Vierailija
2/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, kun palkkaa saadakseen pitää rampata töissä harva se päivä. Kauhee homma, aikaakin menee ihan kohtuuttomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun miehen pitää ylipäätänsä saada se syöksy. Lapsia pitäisi syntyä nappia painamalla...

Vierailija
4/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun vessassa käydessä pitää riisua housut ja sitten taas pukea ne takaisin. Ja vyökin vielä siinä tiellä.

Vierailija
5/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että kun mies syöksee sisään, se käy vaan pesemässä munansa ja juttu on sillä selvä. Mulla sen nesteet tiputtaa housuihin koko seuraavan päivän. Tosi jees haiskahtaa siltä itteltään vielä 12 tuntia itse toimituksen jälkeenkin.

Vierailija
6/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää, että kun mies syöksee sisään, se käy vaan pesemässä munansa ja juttu on sillä selvä. Mulla sen nesteet tiputtaa housuihin koko seuraavan päivän. Tosi jees haiskahtaa siltä itteltään vielä 12 tuntia itse toimituksen jälkeenkin.

Vierailija
7/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2013 klo 20:00"]

[/quote]

Mulla on muuten oikeesti näin. Käyn kyllä pesulla syöksyn jälkeen, mutta mulla on ilmeisti sen mallinen emätin että mällit vuotaa vielä seuraavan päivän. Tosi ällöä..

Vierailija
8/8 |
20.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako niitä nesteitä huuhdella suihkulla sinne vielä syvemmälle. Anna itsestään valua heti pois kaikki.