Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisinko raskaudesta

Vierailija
19.06.2013 |

Äitini soitti viikonloppuna ja kertoi ikäisestäni (+30v) serkusta, joka saa vauvan jouluna. Haukkui serkkuni ja sanoi, että olisi senkin kannattanut harkita vielä lasten tekoa. Ettei ole mitään järkeä tehdä lapsia enää tuon ikäisenä, tähän asti oleme (äitini mielestä) olleet serkkuni kanssa liian nuoria lasten tekoon. Kumpikin ollaan vakituisessa työssä, pitkässä parisuhteessa, omat asunnot hankittu, myös miehemme ovat kunnollisia ja työssä käyviä. En sitten viitsinyt sanoa puhelimessa, että meillä on "Pirjon" kanssa laskettu aika samoihin aikoihin.

Tuli suoraan sanottuna paha mieli tuosta puhelusta äitini kanssa. Hän on aivopessyt minua koko ikäni, etten koskaan hankkisi lapsia ja melkein onnistuikin. Olen viimeisen vuoden tarkoituksella ollut vähemmän tekemisissä äitini kanssa (välimatkaa 800km), koska aivopeu toistuu joka puhelussa.

Tuskin nään äitiäni enne ensi kesää, koska hän käväisi jo keväällä luonani, joten voisin vaan ilmoittaa h-hetkellä asiasta. En tiedä miten asian hänelle kertoisin. Olen siis vanhin ja  ensimmäinen meistä kolmesta sisaruksesta, joka meinasi alkaa lisääntymään, joten luulisi olevan hieno asia tulla mummoksi ensimmäistä kertaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme