Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, kuinka tyhmänä lähisukuni minua pitää

Vierailija
24.07.2020 |

Ei se varsinaisesti haittaa, mutta välillä huvittaa. Äitini ja siskoni ovat paasanneet kaikenlaista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha, olipa valaisevaa

Vierailija
2/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kerro mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ja siskosi ovat ilmiselvästi väärässä siinä, mitä he sitten ovatkaan sanoneet. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
4/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on 22v eli minua neljä vuotta nuorempi. Ja hän on siis ihan kirjaimellisesti mensalainen, ja minua fiksumpi ja laaja-alaisesti ajattelevampi.

Silti äiti ja mummo puhuvat tälle kuin kehitysvammaiselle ja antavat jotain neuvoja mitä annetaan tyyliin 8v lapselle, tai pitävät tätä "hölmönä" kun tekee asioita selkeämmin ja nopeammin kuin perinteisillä tavoin.

Onkohan mahdollista että esim. +50v ihmisen henkinen taso ja ÄO on juuttunut jotenkin esikoulutasoisen kohdalle?

Vierailija
5/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan mahdollista että esim. +50v ihmisen henkinen taso ja ÄO on juuttunut jotenkin esikoulutasoisen kohdalle?

On, ikä ei kerro mitään älystä tai henkisen kehityksen tasosta. Oma äitini on varmaan n. 70äo ja henkiseltä tasoltaan joku 10-12v ja vieläkin puhuu asioista kuin esiteini. Ei myöskään kykene hahmottamaan maailmaa juuri ollenkaan ja on melko vihamielinen. Ei tehnyt töitä eikä toisaalta edes hoitanut lapsia vaan tyrkkäsi meidät naapurille.

Vierailija
6/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskoni on 22v eli minua neljä vuotta nuorempi. Ja hän on siis ihan kirjaimellisesti mensalainen, ja minua fiksumpi ja laaja-alaisesti ajattelevampi.

Silti äiti ja mummo puhuvat tälle kuin kehitysvammaiselle ja antavat jotain neuvoja mitä annetaan tyyliin 8v lapselle, tai pitävät tätä "hölmönä" kun tekee asioita selkeämmin ja nopeammin kuin perinteisillä tavoin.

Olet Ikärasisti, se, että sukusi on jälkeenjäänyttä, ei tarkoita mitään yleisellä tasolla.

Vierailija
7/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet Ikärasisti, se, että sukusi on jälkeenjäänyttä, ei tarkoita mitään yleisellä tasolla.

Eihän tuo kirjoittaja sanonut että kaikki +50v:t ovat tuollaisia, vaan että hänelle on osunut kohdalle tuollaisia. Ehkä lukutaitosi on jälkeenjäänyttä?

Vierailija
8/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo kirjoittaja sanonut että kaikki +50v:t ovat tuollaisia, vaan että hänelle on osunut kohdalle tuollaisia. Ehkä lukutaitosi on jälkeenjäänyttä?

Vielä hullummaksi muuttuu. Edellinen ei tajua mikä on mahdollista, ja sukunsa ei tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä