Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumppani ikuiselle romantikolle?

Vierailija
24.07.2020 |

Olen yrittänyt auttaa ystävää (31n) löytämään miehen tuloksetta. Ystäväni on ainoa jäljellä oleva sinkkunainen porukassamme ja hän haluaisi löytää miehen, mutta ei ole onnistunut. Ystäväni on todella romanttinen, joten kumppaninkin tulisi huomioida hänet ja kohdella kuin kukkaa kämmenellä. Tinderissä on ollut mutta ei tuottanut tulosta. Kysyin mieheltänikin, mutta kaikki tuntemansa miehet ovat varattuja. Ystäväni työpaikallakaan ei ole sopivaa miestä hänelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️Venäläinen mies❤️

Opin vasta hänen kauttaan nauttimaan romantiikasta.

Vierailija
2/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Romanttiset miehet taitavat olla aika harvinaisia. Ihanahan sellainen olisi, mutta jos pitäisin sen ehdottomana vaatimuksena muiden vaatimusten rinnalla, en taatusti löytäisi kumppania koskaan. Jostain on pakko tinkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Romanttiset miehet taitavat olla aika harvinaisia. Ihanahan sellainen olisi, mutta jos pitäisin sen ehdottomana vaatimuksena muiden vaatimusten rinnalla, en taatusti löytäisi kumppania koskaan. Jostain on pakko tinkiä.

Miksi nykyään halutaan tinkiä? Ei pariutuminen ole mitään hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
4/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään halutaan tinkiä? Ei pariutuminen ole mitään hyväntekeväisyyttä.

Ei olekaan. Mutta tiedän että romanttisuus on niin harvinainen piirre miehessä että jos pitäisin sitä välttämättömyytenä, en koskaan löydä ketään. Ja haluaisin löytää. Minulla on niin paljon muita välttämättömiä kriteereitä että jos tuon lisäisin listalle, sellaista miestä ei varmasti ole olemassakaan. Vaikka romanttinen mies olisi aivan ihana, koen että myös vähemmän romanttinen mies voi olla riittävän hyvä.

Mutta tietysti jokainen päättää itse, mitkä omalla kohdalla ovat ne välttämättömät ominaisuudet kumppanissa.

Vierailija
5/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän romanttisia ihmisiä (niin miehiä kuin naisia) on paljonkin, mutta kaikkien käsitys romantiikasta ei ole ole samanlainen.

Vierailija
6/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttisia miehiä on paljon, mutta he eivät pääse jatkoon naisten kanssa, koska kipinät puuttuu.

Oikeastihan naisilla kipinöi epäromanttisten miesten kanssa.

Ihmettelen, että eikö naiset itsekään tiedosta mistä oikeasti syttyvät? Huijaatteko jopa itseänne?

Vierailija
7/8 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romanttisia miehiä on paljon, mutta he eivät pääse jatkoon naisten kanssa, koska kipinät puuttuu.

Oikeastihan naisilla kipinöi epäromanttisten miesten kanssa.

Ihmettelen, että eikö naiset itsekään tiedosta mistä oikeasti syttyvät? Huijaatteko jopa itseänne?

Millainen mies sinusta on romanttinen? Luulen että ainakin minulla on hieman eri käsitys, sillä melko suurella varmuudella osaan sanoa, ettei sellaisia todellakaan ole paljon.

Vierailija
8/8 |
25.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistään ei pidä tinkiä kumppanin valinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme