Älytön nälkä onneksi naiseni tulee kohta töistä ja saan lämmintä ruokaa
Kauhea nälkä tulee kun oon lipittänyt aamusta asti kaljaa, kohta pitää ottaa pikku torkut.
Kommentit (15)
No otapa torkut. Saat kohta aterian. Mitä haluat ruuaksi?
Haittaako, jos laitan ruokaa alasti?
Sinähän et voi tehdä ruokaa valmiiksi työstä tulevalle vaimollesi.
Sietämätöntä laittaa mies odottamaan.
Mies on väsynyt, kun koko päivän lipittää kaljaa. Kyllä vaimo äkkiä pyöräyttää muusit ja makkarat.
Rakas kultani, haluatko tänään wieninleikkeen vai havaijinleikkeen? Perunamuusia ei nyt saa, kun vanhat perunat on niin huonoja, mutta voin tehdä kermaperunoita.
Ei se sinun vaimo nyt tule kotiin. Lähden hänen kaverikseen katsomaan yhtä kivaa asuntoa ja sen jälkeen me mennään syömään. Me viivytään pitkään, sillä vaimosi tarvitsee tukea sinun jättämiseen. Jos haluat tehdä jotain, niin lopeta juominen ja siivoa koko asunto. Leivo jotain hyvää iltapalaksi. Jos makaat humalassa, vaimosi ottaa sen asunnon.
Hei jos se sun naisesi ottaa sen asunnon, jota se on nyt katsomassa, niin saanko mä tulla huomenna lipittämään kaljaa sun kanssa?
Olen jo pitkään etsinyt elämääni tuollaista luuseria, ja jos sulla on vieläpä mt-ongelma, niin olis kyllä tosi hyvä🤗
Ja sitten heräsit ja menit syömään kylmää maksalaatikkoa ja HK Blö:tä suoraa paketista.
0/5 muutenkin
Voihan Ap:llä olla kehityshäiriö tai invalidi, ettei ruoan laitto onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen kuitenkin onnistuu...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppääminen kuitenkin onnistuu...?
Se nyt onnistuu miltä tahansa kädelliseltä. Ei se aivotoimintaa vaadi.
Mikä ihana mies sitä naistasi kotona odottaankaan😘