Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut naisen, jota haluan jatkuvasti

Vierailija
24.07.2020 |

Olen saanut kerran koskettaa häntä puolivahingossa ja siitä lähtien on tuntunut, että aivot ei enää toimi. Mietin vaan, mitä kaikkea hänen kanssa tekisin maalla, meressä ja ilmassa. Mulla olisi niin paljon hellyyttä ja kiihkeyttä annettavaksi hänelle.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se menee ohi.

Vierailija
2/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee hänen kanssa kaikkea sitä, mitä hsluat?

Vierailija
4/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpönlöpön.

Vierailija
5/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyh

Vierailija
6/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen hän on?

Vierailija
7/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on asiat huonosti vuonna 2020. Ensiksi korona ja sitten kosketteleva av perverssi uhkana.

Vierailija
8/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, yksi stalkkaava kiimainen vatipää lisää maailmaan.

Vierailija
9/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee ohi.

Saapa nähdä, vasta kaksi vuotta kestänyt. Ei sillä, hauskempaa on mulla ollut, nämä kaksi vuotta kuin edelline vuosikymmen. Eli ei haitta vaikkei ohi menisikään. 😍

-eri-

Vierailija
10/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se nainen ei halua?

Vierailija
11/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollain on asiat huonosti vuonna 2020. Ensiksi korona ja sitten kosketteleva av perverssi uhkana.

Huomauttaisin että on naisia jotka pitää seksistä. Luostaristako te muut kirjoittelette?

Vierailija
12/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin miehelleni se ensimmäinen nainen, jota hän halusi jatkuvasti. Olimme 45 v, kun tapasimme. Mies kertoi olleensa aina seksittömissä suhteissa, enkä tosiaankaan uskonut häntä.

Nyt olemme olleet naimisissakin viisi vuotta, ja nyt uskon. Kahden vuoden kohdalla se muuttui. Ei sen puoleen, näin on hyvä, se alkutahti oli hengästyttävä.

Vierailija
13/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tee aloitetta? Voi hyvinkin olla kiinnostunut.

Vierailija
14/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
15/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 39-vuotias kun tapasin ensimmäistä kertaa miehen jota haluan jatkuvasti. Sitä ennen en ollut erityisemmin tuntenut voimakasta halua miehiäni kohtaan. En edes tiennyt että tuollainen tunne on mahdollista. Pari vuotta ollaan oltu yhdessä ja tilanne on edelleen sama. Joskus vaan asiat ja kemiat sattuu kohdilleen, täytyy vaan olla onnellinen jos niin mukavasti pääsee käymään :)

Vierailija
16/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomauttaisin että on naisia jotka pitää seksistä. Luostaristako te muut kirjoittelette?

Lintulan luostarista kirjoittelen :)

Vierailija
17/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen tarvitaan yleensä toisen suostumus... Toki niitäkin on, jotka ei moisista hidasteista välitä.

Vierailija
18/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee ohi.

Saapa nähdä, vasta kaksi vuotta kestänyt. Ei sillä, hauskempaa on mulla ollut, nämä kaksi vuotta kuin edelline vuosikymmen. Eli ei haitta vaikkei ohi menisikään. 😍

-eri-

Siis teitä on kaksi hyypiötä sen saman naisparan kimpussa? Vai onko teitä enemmänkin?

Vierailija
19/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksistä pitää monikin mutta aika harva stalkkauksesta

Vierailija
20/22 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se menee ohi.

-eri-

Siis teitä on kaksi hyypiötä sen saman naisparan kimpussa? Vai onko teitä enemmänkin?

😊 Tietääkseni olen ainoa, tällä hetkellä. (Kaksi vuotta sitten oli eri asia.) Vaan mistäpä minä tiedän varmaksi. Naisparka tuskin on sama. Toivon ainakin olevani ainoa.

Ja selvennykseksi, "naisparka" ihan vapaaehtoisesti tapailee minua, senkin ennakkoluuloinen naisoletettu.

-eri-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi