Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidättekö miehenne puolesta yhteyttä hänen äitiinsä?

Vierailija
16.06.2013 |

Siis huolehditteko yhteydenpidosta anoppiinne, vai soittaako yms miehenne itse äidilleen? Olen päättänyt antaa mieheni hoitaa yhteydenpidon äitiinsä, ja näyttää siltä, ettei häntä lieemmin kiinnosta. Harmi, mutta en jaksa enää hoitaa kaikkia tämän perheen sosiaalisia suhteita...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Anoppi tätä yritti, mutta niin kauan kuin mieheni ei oma-aloitteisesti pidä yhteyttä isääni, en minä pidä yhteyttä anoppiini. Mies hoitaa omat vanhempansa ja minä omani (+ minä veljeni, miehellä ei sisaruksia ole). Mutta siis sovussa ollaan.

Vierailija
2/4 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä pidin yhteyttä anoppivainaaseen. Mies ei soitellut jos ei ollut asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pidän, jos on sovittu jotain minkä mies tuppaa unohtamaan. Muuten annan miehen hoitaa yhteydenpidon, vaikka välillä käy sääliksi kun mukava anoppini saa yhteydenottoja harvoin. Eli anopin mukavuuden takia voisin pitää itsekin yhteyttä useammin.

Vierailija
4/4 |
16.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kylläkin aika surullistakin siinä mielessä, että anoppi on kuitenkin jo vanha ihminen, ja yksin. Jotenkin kuitenkin on kohtuullista olettaa, että mies itse kokee tarpeelliseksi yhteydenpidon äitiinsä, eikä vain siksi että minä pyydän niin. Katson nyt miten tämä menee, kun en enää muistuta joka viikko miestä soittamaan äidilleen. Toisaalta anoppi on itse ihan aloitekyvytön, ei pahemmin itsekään soittele, jos soittaa niin yleensä tarvitsee apua jossakin asiassa. Että kauas ei ole omena puusta pudonnut...ap