Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

=¤=¤ Tammenterhot torstai ¤=¤=

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun:[b]Ceciliah[/b](toivottavasti meni nimi oikein..)

Mä kans näin ihan kamalaa unta yks yö.. unessa mä heräsinkun ex-miehen talosta ja kaikki nää ihanat vuodet mun nykyisen kanssa ja tää meidän elämä ,olikin vaan liian hyvää unta ! Kyllä ahdisti kun heräsin.. sillä elämä exän kanssa oli viimeset 3v. helvetillistä ja oon niin onnellinen nykyisen mieheni kanssa,enää ei tarvi pelätä henkistä väkivaltaa yms... Paitsi että nykyäänkin ex sitä harrastaa meidän 2 yhteisen lapsen kautta..eikä ees ymmärrä satuttavansa siinä sivussa lapsia..tyhmä mikä tyhmä. edestään se kaiken löytää,kunhan lapset saa lisää ikää ja päätäntä valtaa..

no joo,se siitä..

(.) yöllä särki kiinnikkeitä,kun käännyin liika nopsaan...

Tänään pääsee kampaajalle,uudet kikkurat olis listalla,äiti tulee tuon herra 1v.1kk kanssa siksi aikaa..

Aamulla piti het alkajaisiki ottaa kaapista peruna,ei itelle syötäväksi ,vaan heitin sillä fasaania joka takapihalla oli mansikkamaan kimpussa (prkle!) enkä ees osunu,mut pois se läks... :)

Nyt hommii...moi!

[color=blue]Maria ja himpula 13+4[/color]

Vierailija
2/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa mäkin näin aikaisin pinoutuisin, kun ei näitten lomalaisten päiväohjelmista oikein tiedä. eli milloin auto starttaa ja mihin, kaupoille pitäis kai ainakin (taas) lähteä...

minä kun oon monena päivänä yrittänyt missymomin sivuille päästä mut ei oo onnistunut. eilen sit keksin et johtuiskohan meidän nettiselaimesta, koska on joitain sivuja jotka ei mozillaa tue. nooh, mieheltä pyysin apua kun en ie:tä suoraan löytänyt koneelta, niin johan pelitti sivua:):):) ja niinhän siinä sitten kävi, et kun alennuksessa oli yks sellainen farkkuhaalarimekko, niin pitihän se tilata:) eli mekkoa ootellessa, saanpa syksyksi jonkun " paremmankin" vaatteen, vaikkei se pitkä mekko ookkaan.

(.) ei kummempaa... tuossa se pullottaa, miehen kanssa sitä tunnustellaan varsinkin aamusin kun pömpöttää kunnolla. eli tää on nyt kai sitten välivaihetta kun pahatolot on kadonnut eikä liikkeet vielä alkanut... mut odotellaan... mies ei kysäisi että saako mua äitsykäksi sanoa, eli nyt meitä sitten täällä äitsykkä, isukki ja simppis:) veljen avovaimo jo eilen kysy että tuleeko siitä sitten simo jos on poika...

maria: oot päivää mua edellä, meen vasta huomenna ottaan kikkuroita:) veljen häät puolentoista viikon päästä ja noista kiharoista on helpompi väsätä ite joku kampaus... kampaajalta viä varmistin että onhan ihan ok ottaa raskaana permis, sanoi olevan.

mut eipä tässä sen kummempaa, lueskelen tilanteen mukaan ja kommentoin jos tulee jotain vielä mieleen.

tikru ja simppis 15+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria-79: Pakko kysyä, menetkö ottamaan permanenttiä?? Olen itse haaveillut siitä, mut en ole varma voiko sellaisen ottaa raskaana. Jos tietoa niin kerropa!

Meillä kaikki hyvin, pienokaisemme sai eilen nimen, kun mieheni alkoi kutsua sitä Kurpitsaksi (!!????), älkää kysykö miksi, en edes itse uskaltanut =). Mutta onpahan jokin millä kutsua nyt!

Vierailija
4/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMK80:

Maria-79: Pakko kysyä, menetkö ottamaan permanenttiä?? Olen itse haaveillut siitä, mut en ole varma voiko sellaisen ottaa raskaana. Jos tietoa niin kerropa!

Heips! oon ottanut edellistenkin raskauksien aikana kikkuroita ja värjänny ite päätä ihan normaalisti... joskus puhuttiinkin tuosta aiheesta kampaajan kanssa,että ihan hullua vältää pään laittoa raskaana ollessa ja se toinen syy miksi jotkut ei laitata,on se ettei muka ota aineet niin hyvin,joillain nä' in on,mulla ei vaikutusta... muutenhan joutus aina kertoo kampaamos ,onko menkat,syötkö mitä lääkkeitä,sillä niilläkin on pieni vaikutus joidenkin ihmisten kohdalla :DD

Eli ,eiku kaikki kikkuroita ottaan vaan :D

Vierailija
5/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Kiitoksia kaikille ystävällisille äityleille jotka annoitte niitä Turku-vinkkejä! En malta odottaa että päästään matkaan. Siitä puheen ollen, mua ei varmaan ensi viikolla täällä näy kun olen lomalla eikä kotosalla tule nettailtua.. Täytyy ehdottomasti käydä tsekkaamassa se Oz Baby!!

Zatu: Jaa että sama hotelli! No se on kiva kuulla etukäteen että valittiin kiva hotelli. Kun sen nimi on Hamburger Börs niin aluksi ajattelin että soveltuuko se lapsiperheelle olleskaan. Hyvä juttu kummiskin jos muilla lapsiperheillä on siitä hyviä kokemuksia :)

Mulla on neuvola aamusella ja meni tosi hyvin! Terkka oli lomalla ja siellä oli sijainen. Kun sydänääniä yritettiin kuunnella niin se hoitaja kuunteli pelkästään oikeeta puolta ja sieltä kuului vaan istukan virtausääniä. Vähän alkoi jo hermostuttaan, kunnes tunsin alhaalla vasemmalla sellaisen pienen tömähdyksen ja sanoin sitten että kokeilee siitä. Ja siellähän se pikkumussukka riehuskeli, syke oli 150.

Itsellä paino oli tippunut ( JEE; sitä onkin ollut liikaa ) 2 kg edellisvisiitistä ja hemppa oli noussut 117 --> 128!

Verenpaine oli 110/70, eli kaikki oli loistavasti. Seuraavan ajan sain elokuun puoliväliin. Nyt on hyvä mieli kun on päässyt kuulemaan sitä ihanaa sydämen jumpsutusta taas :) :)

Jatkan tässä hommia ja odottelen muiden tammikuisten kuulumisia!!

Kataya 13+2

Vierailija
6/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teillä on käynnissä toi permiskeskustelu, niin ajattelin sanoa omatkin kampaamokokemukset.

Ekaa odottaessa kävin kampaajalla värjäyttämässä pään. Itsellä on vaalea tukka ja laitettiin sinne tummanruskeeta alle ja hiusten etuosaan kestovärillä. Viikon päästä tukka oli taas saman värinen kuin aina ennenkin. Eli ei pysy väri mun päässä raskausaikana. Permisaineista ei siis ollut kyse, mutta itse en viitsi värjätä/kihartaa tukkaa raskausaikana just ton takia.

Toki se on yksilöllistä, ja varmaan harvinaisempaa ettei värit tai muut aineet tartu kuin se, että ne tarttuu.

Vierailija
7/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri neuvolasta palanneena päätin tulla pinoutumaan. Oli lääkärineuvola ja tenttasin sitten oikein kunnolla nuorta sijaislääkäri miestä,sanoin sitten loppujen lopuksi että pitää varmaan varata kunnon aika että saan kysyttyä kaikki kysymykset :) Hemoglobiini laskenut,vaikka mansikoita oon syöny kilotolkulla reilun viikon tässä,siitä kysyinkin että voiko niitä syödä liikaa mutta kuulemma ei =) Paino noussut,kiljaisin vaa' alta epäuskoisena että tää ei voi olla totta,miten se on voinu nousta,neuvolantäti ja lääkäri lohdutteli mua kovasti että ei se paljoo nousuu tee yhelle viikolle,vaan 460g/vk nyyh,ei nyt tässä vaiheessa vielä :( mutta hyvin meni toka neuvola,sydänäänet kuulu heti ku antura mahalle laitettiin :)

G: Mikä teidän neuvolassa on hempparaja ennen kun suositellaan rautaa? Meillä se on 117,mikä on aika paljon mun mielestä,ennen muistaakseni 110

Ei tää mahan turvotus sitten varmaan enää laske???? Mulla turpos maha n. 2 viikkoo ennen menkkojen aikaa eli nyt ollaan sitten oltu turvoksissa reilu 10 viikkoo ja pahenee vaan... äitiyspaitoja pidän päällä,kun tavalliset paidat on sen verran tiukkoja ja lyhyitä että masu pullahtaa sieltä alhaalta kurkkimaan aina..

Seuraavan neuvolan varailen viikolle 17-18 ehkä,kun pitäs sitä valkuaista tarkkailla ettei se pääse yllättämään..

Siinäpä taas omanapainen juttu,nyt siivoomaan =)

Ihania kesäpäiviä kaikille toivottelee:

Isa ja masukki 12+4 (kai)

Vierailija
8/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kataya:

Kun teillä on käynnissä toi permiskeskustelu, niin ajattelin sanoa omatkin kampaamokokemukset.

Ekaa odottaessa kävin kampaajalla värjäyttämässä pään. Itsellä on vaalea tukka ja laitettiin sinne tummanruskeeta alle ja hiusten etuosaan kestovärillä. Viikon päästä tukka oli taas saman värinen kuin aina ennenkin. Eli ei pysy väri mun päässä raskausaikana. Permisaineista ei siis ollut kyse, mutta itse en viitsi värjätä/kihartaa tukkaa raskausaikana just ton takia.

Toki se on yksilöllistä, ja varmaan harvinaisempaa ettei värit tai muut aineet tartu kuin se, että ne tarttuu.

Oho ! no sun kohalla rahat tosiaan menis kyllä hukkaan :)

Mulla on niin pehmeä hiuslaatu että se kihartuu kyllä ,kun sille vaan näyttää kampaajaa ja väri tarttuu tooosi hyvin myös...

Vierailija
9/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Kataya [color=violet]paljon siellä lapsiperheitä oli. Varmasti vaikuttaa tuo, kun tuolta hotellista sai niitä muumipaketteja. Kivasti siellä lapsikin huomioitiin ja mulla jäi tosi hyvä kuva koko paikasta. Ainoa ns. miinus ettei meiän pirssi mahtunu hotellin omaan talliin, joten piti maksaa sit erikseen paikasta toisen sokos-hotellin parkkipaikasta.

[color=darkviolet]Hui ku hermostuttaa. . .akan kans äskön puhalleltiin saippuakuplia kartanolla. On vaan niin älytön tuuli, että homma meni vähä plörinäksi. Mut hauskaa oli :)

Siis hermostuttaa, ku alkaa ultraan meno läheneen. Tässä alkaa jo pasmat meneen sekasi ja muutenki on helisemässä. No, pitää hengittää syvään ja rauhottua. Yritys hyvä kymmenen. .

Mahtavia uutisia sain aamupäivällä. Hyvä kaveriki oottaa ja noin kuukauden myöhemmin saa vauvan kuin me. Jännittävää! Harmi vaan ettei asu enää täällä maisemissa. Akka jo hermostu, ku meiän puhelusta ei meinannu tulla loppua. Mutta ku riitti niin hirveesti juteltavaa ja ensi kertalaisena kaveri halus tietää kaikkea mahollista.

Kello on näköjään alkanu vihotteleen mulle jostai syystä, ku aika oikeen matelee! Pitäs kai saaha aikaseksi tehä jotain, mutta ku ei oikeen saa tehtyä mitään vaikka haluais. Verhot varsinki oottaa ompelua, mutta ei nyt yhtään jaksa keskittyä.

[color=blue]GALLUPPIA [color=violet]haluista ja mieliteoista oli puhetta ja eilen kirjotinki lisäksi muhinointi himoista ;) Mites muilla sillä saralla on säpinää?

[color=darkviolet]Zatu ja Säde 13+3 (ja vielä 13. päivä. . .kolmosia riittää)

Vierailija
10/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla taas on hormonitoiminta noin niin kun muhinoinnin osalta ihan nollilla,toivottavasti tasoittuis tässä pikkuhiljaa kun käy niin mies parka sääliksi.. Joku vois lähettää mulle vähän säpinähaluja jos ylimääräsiä löytyy.

Vierailija
11/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kyselyyn muhinoinnista, kyllä meilläkin on ollut halut aika hakusessa, mutta eipä sille mitään voi. Parhaansa kukin tekee tässäkin asiassa, eikä noille hormooneille oikeen mitään voi. Välillä tuo ukkokulta vähän sääliksi käy, mutta ei kai auta alkaa säälittelemään, vaan elämää on jatkettava näillä haluilla, mitä nyt on. Ei se itse valita, mutta silti tuntuu pahalta, kun tietää, että hän haluaisi vaikka koko ajan :o)

Sitten toinen asia, mulla on nyt muutaman päivän ollut tosi pahoja kipuja tuolla nivusissa. Vähän vaikee selittää, mutta olen itse ajatellut, että ne olisi niitä " liitoskipuja" , mistä aina puhutaan. Kahdesta aiemmasta raskaudesta mulla ei oo kokemusta sellaisista, joten nyt olen sit vähän pihalla, että onko tämä ihan normaalia vaiko ei.. ?Mulla on seuraava neuvola vasta neljän viikon kuluttua ja " oikea täti" on tällä hetkellä lomalla, joten ei huvittaisi sinne soitella, kun siellä on niitä, jotka ei tiedä minun asioistani yhtään mitään. Joten kysymys kuuluukin, että onkohan tämä ihan normaalia? Kipu ei tunnu paikoillaan ollessa, mutta kun liikkeelle lähtee, niin se alkaa ja yöllä tuntuu, kun vaihtaa asentoa sängyssä. Osaako kukaan sanoa, että mistä johtuu? Onkohan vaarallista? Nyt siis viikkoja 15+2.

Kiitos, jos joku osaa auttaa/kertoa omista kokemuksistaan..

-äitiliini

Vierailija
12/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue] Muhinointigalluppiin: Meikäläisellä on taas halut vähän palautuneet. Alkuvaiheen väsymys vei ne melkeen kokonaan, mutta nyt olotila rupee normalisoitumaan :) Ihan kauhulla odotan sitä vaihetta ehkä joskus rv 25+ kun viime raskaudessa tuntui ettei loppuvaiheessa mitään muuta ajatellutkaan kuin seksiä. Se oli aika epämukavaa ja pitemmän päälle piinaavaa itselle. Toivottavasti nyt selvitään vähän pienemmillä haluilla, heh heh!

Äitiliini ne on varmaan just kohdun kasvukipuja. Nehän ilmenevät liikkeessä, esim. kylkeä kääntäessä sängyllä jne..Ne on sellasia " repäiseviä" tuntemuksia ainaskin itsellä. Tosi epämukavia.

Ihan loppuvaiheessa viime raskaudessa tunsin liitoskipuja ( ? ), silleen että ne ei niinkään tuntuneet kohdun kohdalla vaan alempana just jossain nivusissa. Ne kivut ei tuntuneet repimiseltä, mutta olivat ajoittain tosi kovia.

Vierailija
13/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=A020F0]On ollut aikamoista menoa tässä nämä päivät, eilen ehdin pikaiseen käydä lukaisemassa teidän kuulumisia, mutta viikon tapahtumista olen pihalla kuin lintulauta.

Hmm..kävinköhän edes sitä kertomassa viimetorstaina, että olin np ultrassa ja kaikki oli hyvin..? Kovasti sätkittiin ja pyörittiin siellä.

Tiistaina mulla olikin lääkäri neuvolassa ja hänenkin tunnustelujen mukaan kaikki on ok. Vähän oli verestävä ja herkästi vertavuotava emätin ja kohdun napukan seutu. Määräsi vaivaan antibioottivoidetta, jota alan vasta maanantaina laittaa kun -yllätys yllätys- MEKIN MENNÄÄN TURKUUN VIINLOPUKSI ! Ja kyllä: Hamburger Börsissä myös yövytään. (On tosi kiva hotelli, ollaan oltu siellä monta kertaa ja hyvällä paikkaa) Onkohan tämä nyt jokin tammenterhojen turku_turnee kyseessä kun sinne on suorastaan tunkua !

Hmm..täytynee tsiikailla tutkivasti kanssaihmisten masuja ja huhuilla terhoja =D

Olin eilen sokerirasituksessa -omasta pyynnöstäni- ja tänään neuvolatäti soitti ja ovat arvot koholla. Ei alettu niitä puhelimessa ruotimaan vaan menen huomenaamulla neuvolaan ja katotaan tilanne mitä tehdään. -plääh-

Verenpaineetkin ovat just siinä kohonneen alarajalla ja lääkäri soittikin konsulttipuhelun äippäpolille ja päättivät alkaa lääkityksen. Synnytyksen jälkeen katotaan uusiksi, tarviiko jatkaa.

Vaikka noita juttuja tässä nyt tulee, niin siihen olen tyytväinen että ottavat jo alussa niihin kiinni. Pari tuttavaa ovat joutuneet makaamaan loppuajan sairaalassa " liikkumatta" kun lopussa paineet huitelevat ties missä. Jos tuo siihen auttaisi.

Galluppia oli himoista: ruokahimoja ei sinänsä oo tullut, paitti näkkileipää menee runsaasti: päällä voita ja juustoa, ei muuta. Mies tykkää grillata ja mä en saata edes sitä hajua sietää. Eli terveellinen kesä tiedossa grillisafkojen suhteen =)

Seksihimoistakin kysyttiin ja ne ovat kyllä kohdallaan. Aikaisemmilla viikoilla en oikein uskaltanut vaikka olis huvittanutkin, mutta nyt kun olen asiaa neuvolatädiltä ja lääkäriltä varmistellut (siis että onhan ok harrastaa) niin nyt taas uskaltaa! Mulla noi hormoonit menee siinä kohtaa eri reittiä.

Tänään oksensinkin ihan ekan kerran! Pesin hampaita -se on ollut taidonnäyte koko raskausajan. Muuten en oo oksentanutkaan, mutta jostain syystä hampaita pestessä tulee joku ihme kyökkimis-ilmiö.. :/

Olisko se [b]äitiliini[/b] jolla oli LA 2.1 ja nyt meet jossain 15+ jotain viikkoja? Ajattelin, että jännästi menee noi LA:T kun mulla on nyt 13+1 viikkoja ja LA on 17.1... Meneekös teillä muillakin tuolleen " hassusti" noi ajat? Riippuu kai miten neuvola laskee ajat?

Mary rv 13+1[/color]

Vierailija
14/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on kyllä aika jännä, kun noi viikot ja lasketut ajat menee vähän hassusti ristiin meillä, mutta se on varmaan neuvoloiden systeemeistä kiinni tuo muutaman päivän ero.

Ensimmäistä odottaessa muutimme eri paikkakunnalle odotusaikana ja silloinkin toisessa kunnassa laskettu aika olisi vaihtunut eri päivälle kuin mitä toisessa oli annettu. Eivät sitä sit kuitenkaan muuttaneet enää siinä vaiheessa, kun viikkoja oli kasassa jo 30 kun muutto tapahtui. Joten tämä taitaa olla neuvolasta ja kunnasta kiinni, että mikä päivä laitetaan lasketuksi ajaksi.

Nyt kotiin täältä töistä..

-äitiliini

Vierailija
15/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen... Ollaan oltu mökillä ja tänään välillä kotona pesemässä pyykkiä. Huomenna sitten takaisin mökille muutamaksi päiväksi. Mökillä ei helteet ole paljon vaivannu, kun halutessaan voi pulahtaa järveen. Paarmoja vaan niin p...lesti!

Viime viikolla oli np-ultra ja siellä kaikki hienosti. Nt oli 1,4mm. Oli taas käsittämättömän hienoa nähdä vauveli ultrassa. Näkyi vielä tosi selvästi kaikki. Kätilökin kehui ja ihasteli ja sanoi et harvoin näkyy näin tarkasti. Menin kuitenkin sen jälkeen veriseerumiin yksityiselle. Tuloksia voin kysellä vissiin alkuviikosta..

Neuvolassa th nauroi tänään et ei musta näy vielä mahan kohdalta et olen raskaana. Vois tosiaan liimata tarran otsaan; " Raskaana, en ole lihonnut muuten vaan" ! Painoa on kyllä kertynyt ihan liikaa viime kerrasta 500g/vko. Tunnustan: pahaa oloa ja selkäkipua lievittääkseni olen vedellyt surutta herkkuja. Yhteensä kiloja tullut jo 6kg. Apua!

Yhtään en ole päässyt kunnolla liikkumaan tämän viheliäisen iskiaksen takia. Olo on todella kaulasta alaspäin " all over pregnant" . Rinnat, käsivarret, lantio, takamus levinneet. Toistaa niin edellistä raskautta! Isäntäkin on satavarma et tyttö tulee... Kaikki kohdunkasvukivut ja selkäkivut vaan moninkertaisesti voimaakkaampia. Kuuluu th:n mukaan asiaan uudelleensynnyttäjillä.

Kävin kaupoilla tänään ja mukaan tarttui kahdet farkut; lyhyet ja pitkät. HM mammamallia. Tuntui tosi hyviltä ja odotankin syksyä et maha kasvais ja ilmat vähän viilenis... Kaikki edelliset äitiysvaatteeni olinkin myynyt jo aikaa sitten pois.

Gallupia joku kyseli haluista: voisin vaikka koko ajan muhinoida!! Villit unet ei onneks vielä vaivanneet.

Tervetuloa mukaan uudet terhot! Ja Ihanaa loppuviikkoa kaikille!

t. Hermione02 rv 13+5

ps. Meinasin unohtaa tärkeimmän; eilen illalla tunsin ekat vauvan liikkeet, voltteja heitteli!!!!!!!!!

Vierailija
16/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on noitten seksijuttujen kanssa nyt vähän ristiriitainen tilanne. Jostain syystä molemmilla on pitkästä aikaa varsin suuret halut, mutta tilaisuuksia puuhasteluun vähän. Aiemmissa raskauksissa mulla on halut kadonneet alussa kokonaan ja kun ne on palanneet, mies on jotenkin vieroksunut isoa mahaa ja siksi on raskauksien aikana ollut aika hiljaista. Nyt tuntuu tosi oudolta, kun voisi olla hommailemassa monta kertaa päivässä. Outoa, mutta ei haittaa. ;)

Tänään sitten arvasi yksi sukulainen " tilani" ja kerrottiin sitten puolelle sukua kerralla. En tajua, miten tuo nainen hokasi asian, sillä maha ei todellakaan näy. Onhan se turvoksissa, mutta yhtä hyvin voisi mennä liian monen grillimakkaran piikkiin. Mentiin heille kylään ja nainen vaan pysähtyi ovella mun eteen ja sanoi, että hui, tuli sellanen olo, että olet raskaana. Hekotti siihen päälle. Minä sitten vaan totesin, että mutta niinhän minä olenkin... sitten vaan tuijoteltiin toisiamme hetki ja ihmeteltiin, että mistä se fiilis hälle oikein tuli. Oli kyllä aika jännä tilanne. Sanoinkin, että taitaa olla aikamoinen noita koko akka. :)

Oottelen tässä miestä kotiin. Väsyttää. En jaksa alkaa laittamaan lapsia nukkumaan, vaikka eihän tuossa nyt niin kova homma olisi. Riehukoon...

Heipsulivei ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Vierailija
17/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]itkisinkö onnesta :) sen verran huojentunu ja ikionnellinen olo on!!! Eli np-ultrassa kaikki hyvin :) Ette arvaa kuinka huojentunu ja kevyt olo oli kävellä käytävää pitkin, ku ultrahuoneesta lähettiin. Kuinkahan korkeella liitelin ;)

Nt oli 1,3mm ja pääperämitta 54mm. Tuli sitten tuon takia ihka uus LA joka on vasta 26 tammikuuta. Puolellatoista viikkoo siirty :O Pääasia kuitenki, ett asukas liikku ihan hirveesti, hyppi ja heilutteli molemmin käsin. Akka oli ihan ihmeissään, että mikä siellä masussa on. Ultrauksen jälkeen kysy, että missä se vauva nyt on? Tytsystä oli kai omituista, ku sanoin vauvan olevan masussa ja samaan aikaan se näky tv:stä. Siinä piti sitten vähä selitellä.

Lupasin akalle, ett huomenna kerrotaan mummoloissa tää salaisuus. Katotaan malttaako se pitää suunsa muille supussa, ku nyt satelee koko ajan jotain kysymyksiä liittyen vauvaan. Mutta onhan tää kaikki niin uutta ja ihmeellistä.

Hassua muuten mitä en muistanukkaa, ett nyt jo sai mukaan kyselyn liittyen tulevaan synnytykseen. Siihenhän on viel ikuisuus!

Rakenneultraan sitten syyskuussa kävi kutsu.

Mulla ei nyt ajatus luista, jään koko ajan vaan katsoon kaukaisuuteen ja hymyileen :) :)

Zatu ja Säde 11+6

Vierailija
18/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin siellä ultrassa päivällä ja ½h seurailtiin kun masussa potkittiin ja pyörittiin.. sormetkin näkyi hyvin, kun vilkutteli ! mies äkkiä sitten laski, että ainakin toisessa kädessä siis on 5 sormea.. saatiin siitä hyvä kuvakin :)

nyt sitten odotellaan syyskuun rakenneultraa, että nähdään taas " möyrijämme" .

minäkin menen muutes sokerirasitustestiin, mutta vasta rv20-25 tienoilla.

Vierailija
19/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=seagreen]Loma on mennyt hurahtamalla ja en ole ehtinyt kuin lukaista tiedän kuulumiset. Ensi viikolla töihin paluu ja sitten enmmän aikaa kirjoitella...heh..

[b]Omppu[/b], kylläpä säikähdin noita sun vuotoja. Onneksi kaikki on hyvin!!

[b]Äitiliini-78[/b], tervetuloa ja JEE, joku muukin oululainen mun lisäksi!! Tai, no, olen kyllä naapurikunnasta, mutta silti.

[b]Zatu[/b], me ollaan oltu samaan aikaan OYSissa!! Mullakin oli tänään np-ultra. Kuka sulla oli lääkärinä? Mulla oli Mervi Haapsamo. Rakenneultran sain 7.9. Harmi, kun ei enemmin hokannu asiaa, ois ollu kiva tavata ja rupatella siinä käytävällä tai kaffella...

Meillä siis myös np-ultra takana ja kaikki aivan loistavasti. Istukka taseinässä, ilmankos ne sydänäänet kuului jo 9+5. Pikkuisen pituus oli (CRL) tasan 7 cm ja vastasi viikkoja 13+2. Tänään siis 12+5 ja laskettua aikaa ei muutettu. Elimet ja muut olivat kohdillaan, niskapoimua emme yhteisellä päätöksellä mitanneet. Kovasti heilutteli käsiä ja tuijotteli istukkaa nenänsä edessä. Ja mussutti suulla, liekkö niellyt lapsivettä. Ihanaa, pikku hiljaa myös väsymys ja paha olo helpottaa. Maha vaan saisi kasvaa äkkiä!!

terkuin Sinda rv 12+5[/color]

Vierailija
20/20 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Jäi kiinnostaan, ett mihin aikaan olitte siellä? Mut ultrasi ihan sama nainen. Oli tosi mukava ja kerto hyvin asioista. Mulla oli aika noin varttia vaille neljä. Joku pariskunta istu kans siinä käytävällä, mut olin niin jännittyny, ett hyvä ku keskityin akan tekemisiin siinä hermoillessa.