Oikeastiko kaikki (tai suurin osa) naisista kokee seksin perustarpeena?
Oikeastiko teitä himottaa ja haluttaa ilman mitään varsinaista ärsykettä (tai tosi pienestä ärsykkeestä esim. pussailu)?
Minä olen pitänyt ainakin tähän asti itseäni normaalina, kun pidän seksistä, mutten tunne tuollaisia tuntemuksia. Ja jos mitään ärsykkeitä ei ole, niin voisin olla ilman seksiä ties miten kauan ilman mitään ongelmaa.
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2013 klo 22:14"]
En pidä seksiä perustarpeena. Silloin kun en ole ollut parisuhteessa, en ole yleensä harrastanut seksiä. Ei pienintäkään ongelmaa. Ja esim. raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen olin yhteensä n. vuoden niin, etten olisi kaivannut mitään seksuaalista toimintaa.
Olen kuitenkin hyvin avoin ja estoton, ja pidän seksistä. Silti minun on hyvin vaikea ymmärtää vaikka ihan omankin miehen ajatusta siitä, että seksiä on pakko saada mieluusti vähintään pari kertaa viikossa. En mä koe mitään pakkoa. Jos orgasmin haluan, saan sen ihan omankin käden kautta, 2 minuuttia ja se on siinä.
[/quote]
Näin minullakin. En minäkään aidosti ymmärrä miestäni, mutta olen oppinut hyväksymään sen, miten tärkeää se hänelle on ja miten hän kokee seksin täysin eri tavalla kuin minä (saa henkistäkin tyydytystä pelkän fyysisen lisäksi, minulle tämä on täysin vieras ajatus). Kai suuri osa ihmisistä sitten toimii noin. Eri tavalla kuin minä. Siksi yritän harrastaa seksiä mieheni kanssa useammin, vaikka minulle sillä ei ole sellaista arvoa. Saanhan mä siinä kuitenkin orgasmin ja se on ihan kiva juttu. Vaikka sekin olisi kyllä niin paljon helpompaa ja nopeampaa tehdä itse. T. ap.
Mulla on nykyään apn tavoin. Arki rullaa, väsyttää, käyn töissä, tulen väsyneenä kotiin, istun koneella, väsyttää, menen nukkumaan. Herään taas töihin. Varmaan jossain kropassa fyysistä vikaa, tai sit päässä, mut kyllä joudun aika poppaskonsteja tekemään ja hakemalla hakemaan Halua. Seksissä ei ole vikaa, eikä miehen kyvyissä. Arki ei vaan sytytä.