Aina huonolla tuulella
Mua ahdistaa ja ärsyttää suunnattomasti. Erosin alku vuodesta mieheni kanssa ja lapset muuttivat minun kanssani uuteen asuntoon. EX-mieheni ottaa lapset vain silloin kun on "pakko". Häntä ei yhtään häiritse meidän ero tai lapsista eroon joutuminen. Eipä kai koska hänelle työt ja harrastukset ovat aina olleet numero yksi. Mä olen niin katkera koska en pääse enää mihinkään. Mä en enää jaksaisi olla huonolla tuulella mutta en pääse tunteistani eroon millään. Miksi pitää katkeroiua vaikka minulla pitäisi olla kaikki asiat hyvin. Lapseni on terveitä ja iloisia pikku veijareita. Mä haluan eroon näistä negatiivisista tunteista, en vaan keksi miten saisin korjattua itseni
Kommentit (4)
Juu, olisit miettinyt tätä asiaa kun levitit ne jalkasi. Ei voi koskaan olettaa että saisit "lomaa" lapsistasi. Olet vastuussa heistä ihan itse
Onko kirjallinen tapaamisoikeussopimus tehty? Entä elatussopimus? Jos ei ole, kipin kapin, laatimaan lastensuojelussa. Jos mies ei suostu, niin sitten käräjille. Voisit samalla puhua omasta uupumuksestasi sossussa ja kysyä, tietävätkö he mitään tukitoimintaa yksinhuoltajille. Tarvitset myös omaa aikaa voidaksesi kerätä voimia.
Vaikuttaa muuten ihan oikealta ratkaisulta tuo sinun erosi, kun ei mies vaivaudu huolehtimaan omaa osuuttaan lastenhoidosta.
Miehen ajatyukset ja tunteet eivät ole sinun hallinnassasi. Niitä on turha miettiä. Toimi käytännöllisesti. Näe mies työkaverina, jonka kanssa teillä on yhteisiä tehtäviä. Ole asiallinen, ystävällinen ja jämäkkä. Tarvittaessa hae ulkopuolista apua. Jos sinulla on rahaa, palkkaa vaikka lukiolainen kodin- ja lastenhoitoavuksi.
Mitäs läksit. Hanki lääkitys.