telia pakkomyy kotiinkuljetusta 25 euroa
Haluaisin hakea tietokoneen näytön itse postista, mutta en voi ottaa kotiinkuljetusta pois tilauksestani. Pitäisi postin kanssa sopia ajankohta koska he tuovat paketin, mutta haen sen mielummin itse.
Kommentit (8)
Ei posti sitä pakettia tuo, vaikka miten maksaisit, saat vain lapun, että kukaan ei ole kotona, nouda itse postista 150 km päästä.
Moikka!
Tuota tilauksen toimitustapaa ei voi enää jälkikäteen muuttaa, kun tilaus on tehty. Kotiinkuljetus on turvallinen vaihtoehto isomman ja helposti särkyvän paketin toimitukseen, kun silloin se tulee suoraan kotiovellesi. :) //HannaS
Mikä on Telia Partio? Lue lisää täältä ja anna meille palautetta.
Ei ne pakkomyy mitään. Ei oo pakko ostaa.
Zincc
Käytännössä sulle tippuu lappu "ei voitu toimittaa koskei vastaanottajaa tavoitettu jne". Todellisuudessa posti ei usein edes käy ovesi takana, täällä käynyt näin aikanaan toistuvasti. Jostain syystä en ole enää toviin ottanut/maksanut kotiinkuljetusta jos ainoa kuljetusvaihtoehto on ollut posti 🤔
Meilläkään posti ei koskaan tuo kotiin mitään lähetystä, vaikka olisi maksanut siitä. Lisäksi valehdellaan, että on käyty eikä kukaan ole avannut. EI näin! Postiin ei voi enää luottaa ja kaikki kannattaakin hakea itse, mielellään vielä asiakaspalvelupisteestä. Usein esim. lähimmän noutopisteen ovi ei ole auennut (myöhemmin kyllä korjattiin, vei vain n. 4 kk) ja kerran paketti oli niin suuri ja painava, etten saanut sitä ulos ylälokerosta! :O Laatikko oli väkisin sullottu siis sinne - paketti palasi lähettäjälle, ilmoitin asiasta sinne ja postiin ja JO kolmannella kerralla sain ihan itse noutaa paketin asiakaspalvelusta. Btw, kannattaa kuvata noudettu paketti heti, kun on ottanut sen vastaan ja ottaa vielä kuitti varmuuden vuoksi. On sen verran tullut hajonneita paketteja (ja siis myös tavaraa) nettiostoksina.
Juu, ostan lähes kaiken netin kautta, kun en pääse itse kauppoihin.
TeliaPartio kirjoitti:
Moikka!
Tuota tilauksen toimitustapaa ei voi enää jälkikäteen muuttaa, kun tilaus on tehty. Kotiinkuljetus on turvallinen vaihtoehto isomman ja helposti särkyvän paketin toimitukseen, kun silloin se tulee suoraan kotiovellesi. :) //HannaS
jos kusti osaa perille...ei ne ole kuin sängyn hukanut matkalle
Täytyy varmaan ostaa jostain toisestä liikkeestä kun nuo tekee tuon niin hankalaksi.