Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähkötupakoiden maut, mikä maistuu parhaimmalta?

Vierailija
12.06.2013 |

Olen ajatellut lopettaa tupakoinnin. En ole koskaan pitänyt tupakan mausta (heh), ja ajattelinkin tilata jotain hyvänmakuista. Ehkä silloin polttaisinkin mielummin sähkötupakkaa, josta vaihtaisin pikkuhiljaa miedompiin ja kokonaan nikotiinittomaan.

Lähipiirissäni kukaan ei ole kokeillutkaan sähkötupakkaa, joten olisi kiva kuulla millaista sähkötupakkaa suosittellaan, entä mauista? En usko että poltan sähkötupakkaa paljon, olen jo onnistunut vähentämään 5-6 tupakkaan päivässä, mutta niistä on vaikea päästä eroon. Ihan kaleinta ja kestävintä mallia en siis etsi.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki keinot on kokeiltu, jos vielä sähkötupakkaa kokeilisi. Se on kuitenkin moninverroin terveellisempääkin.

ap

Vierailija
2/10 |
12.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mieluummin tutti tai tikkari. Se on paljon terveellisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä nro 2, mutta tuo ei nyt auta.

ap

Vierailija
4/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sivustoa: http://www.e-savuke.com/ Sieltä saat asiantuntevimmat tiedot aiheesta.

Vierailija
5/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita makuja... En muista ihan tarkalleen mikä on suosikkini kun aika harvoin poltan,  mutta muistelisin että itse olen vaniljasta ja hasselpähkinästä ainakin tykännyt. Meillä mies kyllä on innostunut ja tekee itse omia sekoituksiaan ja "keräilee" noita makuja. Ainakin nallekarkki, tiramisu, kirsikkakola, purukumi jopa jotain viskin tms. makuisia on meillä kaapissa o_O Sekä sitten ihan perusmakuja. Jotenkin mun mielestä kaikissa noissa on semmonen kahvipavun aromi jotenkin :D

Vierailija
6/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä itse olen maistanut on ehdottomasti ollut Vermillion Riverin Florida Citrus Explosion. Sitä pystyn polttamaan koko ajan.

Vierailija
7/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä itse olen maistanut on ehdottomasti ollut Vermillion Riverin Florida Citrus Explosion. Sitä pystyn polttamaan koko ajan.

Vierailija
8/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti kun tuli monesti tuo viesti

Vierailija
10/10 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkötupakka ei mielestäni ole hyvä keino tupakasta vieroittumiseen. Vaikka nikotiiniin onkin tosi vahva fysiologinen riippuvuus, niin tupakoinnissa on pitkälti kysymys myös totutusta tavasta (kuten siitä liikkeestä, jota kätesi tekevät kun poltat savuketta). Jos siirryt käyttämään sähkötupakkaa, niin tuo tapa jatkuu ihan samanlaisena. Ja miten käykään sitten, jos et syystä tai toisesta pysty käyttämään sähkötupakkaa (esim. sähkötupakat loppuvat yllättäen ja menee pari päivää ennen kuin uusi satsi saapuu nettikaupasta)? Silloin sulla voi olla tosi suuri kynnys sortua takaisin ns. oikeaan tupakkaan.

Jos oikeasti haluat lopettaa tupakoinnin, niin lue mieluummin Allen Carrin kirja Stumppaa tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan