Listaisitteko kaupungiosia, joista tarvittaessa hakisitte Hekan asuntoa.
Plussat ja miinukset.
Asutko Hekan talossa? Viihdytkö? Turvallista?
Kommentit (16)
Mikä ihmeen Hekan ilmainen galluppipalsta tästä on tullut?
Helsingin keskusta Töölöön ja Kallioon saakka. Sellaisen saaminen on lottovoittoon verrattava tapaus, joten ostin sitten oman.
Ihan sama mistä hakee, ei sitä kuitenkaan saa.
T. Jonossa vuodesta 2012 lähtien ollut
Olen kuullut sisäpiirin tietoa, että asunnon saaminen on todennäköisempää, jos hakee asuntoa vain tietyiltä alueilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut sisäpiirin tietoa, että asunnon saaminen on todennäköisempää, jos hakee asuntoa vain tietyiltä alueilta.
Tämä tiedossa! ;)
Läppänä toki heität mutta kertoisitko samalla vaivalla miltä alueilta itse hakisit?
Asutko jo Hekan asunnossa? Millä alueella? Viihdytkö?
Kerro joku kiva ja viihtyisä alue, jota muut eivät vielä tiedä. :)
Ole ollut jonossa vuodesta 1996. En ole saanutyhtäkään asuntotarjousta. Asuin yhdessä vakavasti kielenterveysongelmaisen äitini kanssa joka mm. uhkasi minua, lähes kympin keskiarvolla peruskoulua suorittavaa lastaan lastenkotiin lähetettäväksi.
Joa hankkiutuisin raskaaksi, olisin etninen maah an muuttaja tai muuten vain esim. huumeita käyttävä, olsin varmasti jo saanut asunnon.
Epämukaisempa lottovoittojen jakoperustetta (veronmaksajien kustannuksella) on edes vaikeaa kuvitella.
Kiito, Helsingin Kaupunki. Ilman teidn apuanne minusta on tullut yrityselämässä menestyvä taho, joka minimoi joka ikisen maksamansa veroeuron ja vastustaa kaikkea sosiaalista kannattelua. Itsekään en saanut apua, miksi haluaisin muuta muille?
Vierailija kirjoitti:
Mitkä nämä alueet ovat joilta asunnon saaminen olisi todennäköisempää?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen Heka?
Helsingin kaupunki
"Ole ollut jonossa vuodesta 1996."
Olet kyllä ollut todella tarkkana.
Minulle ei kerran tullut sähköpostiin ilmoitusta hakemuksen vanhenemisesta kuten yleensä, joten siinäpä taas pohjille tipuin. Onneksi nyt sain Espoolta asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei kerran tullut sähköpostiin ilmoitusta hakemuksen vanhenemisesta kuten yleensä, joten siinäpä taas pohjille tipuin. Onneksi nyt sain Espoolta asunnon.
"Pohjille tipuin", ei Hekalla oo mitään jonoja joten sillä ei oo mitään väliä ootko laittanu hakemuksen eilen vai 10 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pohjille tipuin", ei Hekalla oo mitään jonoja joten sillä ei oo mitään väliä ootko laittanu hakemuksen eilen vai 10 vuotta sitten
Jos on useampi tasan samassa elämäntilanteessa oleva, niin arpako ratkaisee?
"Tarvittaessa hakisit"
On todennäköisempää voittaa lotossa kuin saada Hekan asunto.