Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte? Parisuhdeasiaa

Vierailija
22.07.2020 |

Mun miesystävän ongelma on se, että se ei kestä olla hetkeekään yksin. No tämä jihtaa sitten oluen käyttöön, joka johtaa rahan kulutukseen. Joka johtaa siihen, että ei ole "rahaa" maksaa laskuja.

Tällä hetkellä asutaan erillään, johtuen siitä että mulla on 13-vuotias lapsi. Mies haluaisi muuttaa yhteen ensisijaisesti koska se on taloudellisesti järkevää. Mä veikkaan, että on muut syyt taustalla.

Haluan odottaa kunnes lapsi on iso ja sit muuttaa yhteen jos on ajankohtaista.

Hän on välillä tpsi rasittava, kun puhuu siitä kuinka huonosti asiat on. Mutta ei tee mitään sen eteen.

Kännissä kertoo kuinka tykkää ja rakastaa, mitä toki välillä epäilen.

Toisinaan mietin lähteä vai jäädä..mitä tekisit?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin.

Vierailija
2/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä olet sen kaa?? Älä ny ainaka ala sen laskuja maksaa. Kuulostaa ihan käsittämättömän rasittavalta tyypiltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa, että pääsisi sun täyshoitoon ja elätettäväksi. Ei ole parisuhde- vaan loisainesta. Viinaanmenevä eikä hallitse raha-asioita. Jos olet itse kynnysmatto, ajattele edes lastasi ja jätä se sika.

Vierailija
4/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä olet sen kaa?? Älä ny ainaka ala sen laskuja maksaa. Kuulostaa ihan käsittämättömän rasittavalta tyypiltä

En oo maksanu yhtäkään laskua sinä aikana, kun on oltu yhdessä. On kyllä sillä tavalla rasittava, että elää menneessä tosi paljon. Oon ehkä sen takia, että jossain sydämessäni rakastan häntä ja hän ei oo koskaan tehny mulle mitään pahaa. Ap

Vierailija
5/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies odottaa, että pääsisi sun täyshoitoon ja elätettäväksi. Ei ole parisuhde- vaan loisainesta. Viinaanmenevä eikä hallitse raha-asioita. Jos olet itse kynnysmatto, ajattele edes lastasi ja jätä se sika.

En oo kynnysmatto. Ja niin kauan, kun ei pysty hoitaan raha-asioita, en aio muuttaa yhteen. Myöskään sen vuoksi, että en halua lapselleni olosuhdetta,jossa alkoholi on mukana. Voin tapailla miestä niin kauan kun mulla hitsaa kiinni. Ap

Vierailija
6/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo maksanu yhtäkään laskua sinä aikana, kun on oltu yhdessä. On kyllä sillä tavalla rasittava, että elää menneessä tosi paljon. Oon ehkä sen takia, että jossain sydämessäni rakastan häntä ja hän ei oo koskaan tehny mulle mitään pahaa. Ap

Onks se sitte hyvän puolison ja miehen mitta kun ei ole koskaan tehnyt sulle mitään pahaa (vielä)?

Kuulostaa siltä että kaverilla on päihde- ja mielenterveysongelmia taustalla, hän tarvitsisi apua. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla hänen terapeuttinsa tai äitinsä. Ongelmia on ollut minullakin. En ole ketään koskaan tarkoituksella satuttanut tai tehnyt kenellekään mitään pahaa. On erottu ja jätetty sen vuoksi etten ole pystynyt olemaan tasapainoisessa parisuhteessa sillä hetkellä elämässäni. En voi siitä toista osapuolta syyttää, itseäni vain.

Toisaalta kannattaa myös miettiä onko se reilua roikottaa toista tuollaisessa löysässä hirressä, vai ootko sanonu myös miehelles että "yhteen ei muuteta mutta voidaan tapailla kunnes mulla hitsaa kiinni"? Ohjaisin hänet hankkimaan apua itselleen, ehkäpä eronne saisi hänet ymmärtämään mitä hänen tulisi muuttaa elämässään.

Vierailija
7/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf, tosissaanko tätä pitää miettiä vielä? Ei sulla tasapuolista kumppania ole. Nyt sulla on loinen. Ero ja parempaa tilalle.

Vierailija
8/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wtf, tosissaanko tätä pitää miettiä vielä? Ei sulla tasapuolista kumppania ole. Nyt sulla on loinen. Ero ja parempaa tilalle.

No ei olekaan. Mutta joskus voi myös ymmärtää toista, ei kaikilla ole helppo elämä. En haluaisi tuomita häntä, mutta tiedän että jossain vaiheessa mun voimavarat vähenee. Siksi tarviin paljon omaa aikaa - toisaalta eikö kunnon suhteen pitäisi tuoda energiaa, ei viedä sitä? Pitäisi.

Vierailija
9/9 |
22.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks se sitte hyvän puolison ja miehen mitta kun ei ole koskaan tehnyt sulle mitään pahaa (vielä)?

Kuulostaa siltä että kaverilla on päihde- ja mielenterveysongelmia taustalla, hän tarvitsisi apua. Sinun ei kuitenkaan tarvitse olla hänen terapeuttinsa tai äitinsä. Ongelmia on ollut minullakin. En ole ketään koskaan tarkoituksella satuttanut tai tehnyt kenellekään mitään pahaa. On erottu ja jätetty sen vuoksi etten ole pystynyt olemaan tasapainoisessa parisuhteessa sillä hetkellä elämässäni. En voi siitä toista osapuolta syyttää, itseäni vain.

Toisaalta kannattaa myös miettiä onko se reilua roikottaa toista tuollaisessa löysässä hirressä, vai ootko sanonu myös miehelles että "yhteen ei muuteta mutta voidaan tapailla kunnes mulla hitsaa kiinni"? Ohjaisin hänet hankkimaan apua itselleen, ehkäpä eronne saisi hänet ymmärtämään mitä hänen tulisi muuttaa elämässään.

Miten sulla menee nyt?