Pihit, oletteko myös laihoja koska ette halua laittaa ruokaan rahaa?
Kommentit (7)
Jotku väittää ihan päinvastaista, että halpa ruoka lihottaa. Mene ja tiedä.
Tietääkö kukaan pihiä joka olisi ylipainoinen? Ruoka on se missä helpoin nuukailla 👍 Roopekin kävi aina Akun luona syömässä tai oli yksi herne lautasella ja lasi vettä 😁
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan pihiä joka olisi ylipainoinen? Ruoka on se missä helpoin nuukailla 👍 Roopekin kävi aina Akun luona syömässä tai oli yksi herne lautasella ja lasi vettä 😁
Minä! Pihi haluaa muiden perheenjäsenten syövän halvasti jotta voi kompensoida omaa ylensyöntiään. On ainakin 20 kiloa ylimääräistä hänellä.
Minä olen pihi ja olen myös laiha/hoikka. Ollut aina.
Varmasti osasyynä on piheys. En osta ikinä mitään kalliita tuotteita kaupasta. Välillä kyllä käyn ravintolassa syömässä, mutta en kovin usein. Ei tulisi kuuloonkaan, että kävisin vaikka päivittäin henkilöstöravintolassa kuten monet työkavereista.
Minun tuntemillani laihoilla. Siis ei normaalipainoisilla, vaan laihoilla, ei vain ole nälkä. He syövät, kun on pakko. He eivät saa ruoasta mitään tyydytystä.
Tuntemani pihi pariskunta ei ole hoikka, koska syövät jatkuvasti muiden, pääasiassa vanhojen vanhempiensa, pöydässä. Mukana viedään sitten myös puolet jääkaapin sisällöstä. Ovat tästä oikein ylpeitä, eivät mitenkään peittele asiaa. Ovat niin hyvän säästökikan keksineet.
Olen kyllä hoikka, mutta en pysty piheilemään näin perheellisenä kovin hyvin. Jos olisin yksin, olisi ruoka vielä paljon halvempaa. Nyt otan vain eväideni suhteen pihiyshaasteita, kuinka halvalla eväitä saa.