Mistä nätit ja hyvät kengät kaupunkilomalle?
Sokokset yms. marketit ja kenkäkaupat (Andiamo, AleksiK yms.) on koluttu läpi, ja haen kenkiä lomalle jotka olisi kauniit mutta hyvät kävellä useita kilometrejä. Löytänyt olen karmeita mummosandaaleita tai liian korkeita kiilakorkoja, en mitään trendikästä.EI korkkareita, eikä terveyskenkiä vaan oikeasti sellaiset joissa on hyvä kulkea. Hinta ei ole ongelma, olen valmis panostamaan laatuun. Nettikaupoista voisin tilata jos tietäisin että mistä??
Kommentit (6)
Riekereistä olen itse tykännyt, pitäis löytyä mistä vaan kenkäkaupasta, k-kengästä olen omani hakenur.
http://www.merrell.com/FI/fi-FI/Product.mvc.aspx/28137W/66594/Womens/Lorelei-Emme
Nämä minä ostin kaupunkilomaa silmällä pitäen. Ei mitkään maailman kaunemmat, mutta hyvät jalkaan. ostin Prismasta 79 e.
Itse käytän laadukkaita ballerinoja, ei ihan lätysköjä, vaan sellaisia, joissa on parin sentin korko. Ovat nättejä sekä mekon että myös housujen kanssa. Nahkaisia ballerinoja pystyy hyvin pitämään ilman sukkia tai sukkahousuja, ja kun on pieni korko, pystyy kävelemään vaikka kuinka.
Ballerinat tai loaferit. Tai vaikka Merrellin barefoot baltsut. Ei mikään tyylikkyyden huippu, mutta ihan ok monien asujen kanssa.