Nyt nukkumaan ja aamusta suolle klo 7.00
On mielekästä tekemistä jaa saa todelllisen voittajan fiiliksen. Vaikka olo on tässä vaiheessa aika rujo, Joka paikkaa kolottaa kun koko päivä suolla.
Kommentit (11)
...auttaisi petiinja peittelisi..
pelottaa jos mustikoitakinon..
ap
Älä nyt sitten eksy sinne. Joko olet suolla?
Karhut odottaa jo nälissään. Miksi vasta seiskalta. Kuudelta.hullun hommaa. Ne myytävä heti. Homehtuu herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Karhut odottaa jo nälissään. Miksi vasta seiskalta. Kuudelta.hullun hommaa. Ne myytävä heti. Homehtuu herkästi.
Noku palsta aukee vasta seiskalta. Mistä sitä sitä ennen saisi apua jos karhu tai hirvi hyökkää päälle?
Taitaa olla mielenterveytesikin koetuksella. Tämä lakkojen kerääminen on oikeesti ihan tervaskanto ukkojen ja samanlaisten naisten hommia. Omat isovanhemmat olivat kovia tässä puuhassa. Itse olen ollut joskus nuoruudessani mukana keräämässä, joka kerta vitutus ollu valtava. Itikat ovat ihan pahimpia siellä, kun olen vielä allerginen. Hatun nosto kaikille, jotka kykenevät puuhaan.
Voi oon kade, mä menen konttoriin istumaan. Onneksi se on ilmastoitu. Oi niitä aikoja kun lähdettiin viiden-kuuden välissä, hilloja oli joka puolella ja sitten puolilta päivin kun oli tukalan kuuma, käytiin syömässä, laittamassa marjoja pakkaseen/viemässä kauppaan missä oli välitys ja vähän lepäämässä. Iltapäivällä takas. Tuo kesä oli niin kuuma ja kuiva, että mentiin joillakin soilla jopa Goretex-kengillä, ei tarvinnut edes kumppareita. Olisikohan ollut vuosi 2001? Siinä vuosituhannen alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Voi oon kade, mä menen konttoriin istumaan. Onneksi se on ilmastoitu. Oi niitä aikoja kun lähdettiin viiden-kuuden välissä, hilloja oli joka puolella ja sitten puolilta päivin kun oli tukalan kuuma, käytiin syömässä, laittamassa marjoja pakkaseen/viemässä kauppaan missä oli välitys ja vähän lepäämässä. Iltapäivällä takas. Tuo kesä oli niin kuuma ja kuiva, että mentiin joillakin soilla jopa Goretex-kengillä, ei tarvinnut edes kumppareita. Olisikohan ollut vuosi 2001? Siinä vuosituhannen alkupuolella.
Joo aika kultaa muistot, mutta olin nuori ja reipas. En takuulla jaksaisi enää. Tuolloin mentiin kaksi viikkoa tuolla systeemillä. Anoppilassa oli maakellari, missä ne säilyivät seuraavaan päivään ja appi ei enää pystynyt kulkemaan mukana terveydentilansa vuoksi, joten hän perkaili niitä illalla poimittuja marjoja sitten.
Hyttysten lisäksi siellä on paarmoja ja hevospaarmoja. Ne ei pistä vaan puree.
Mäoonn niinväsynyt ja tuskin jaksanhampaatpestäja raahautuapetiin....enedesnäekunnollaaaa..
ap