Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko pomon lapsen kesätyöntekijäksi tiimiinne?

Vierailija
10.06.2013 |

Mitä ajattelisitte otsikossa mainitusta järjestelystä? Haittaisiko se teitä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se haittaa. Pomon poika ollut nyt töissä 3 kk ja sinä aikana tehnyt pitkät listat korjattavista epäkohdista. ne kaikki esitetään kehityshankkeina tyyliin "kahvitauko on myös tupakkatauko, erikseen ei tarvitse tupakalle lähteä" ja "vuorossa oleva huolehtii siitä, että työtila on siisti seuraavan tulla". Meillä on omat tapamme, hän ei niitä ymmärrä.

Vierailija
2/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tiimissä on kerran ollut. mukava tyttö ja hoiti hommansa hyvin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon poika on oikealla asialla. 

Tupakkatauot ovat pois työajasta ja totta helkutissa jokainen siistii jälkensä.

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:45"]

Meillä se haittaa. Pomon poika ollut nyt töissä 3 kk ja sinä aikana tehnyt pitkät listat korjattavista epäkohdista. ne kaikki esitetään kehityshankkeina tyyliin "kahvitauko on myös tupakkatauko, erikseen ei tarvitse tupakalle lähteä" ja "vuorossa oleva huolehtii siitä, että työtila on siisti seuraavan tulla". Meillä on omat tapamme, hän ei niitä ymmärrä.

[/quote]

Vierailija
4/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onn ollut ja s on ihan ok. Toki hänelle pitää antaa järkevät työtehtävät ja kunnollinen opastus. Mun nähdäkseni kaikkien harjoittelijoiden ja kesätyöntekijöiden ongelmat yleensä seuraavat tämän viimeisen kohdan puutteista. 

Vierailija
5/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2013 klo 17:45"]

[/quote]

Juuri tämän takia uusi veri työporukassa on ihan tervetullutta välillä. Te olette jämähtäneet omiin tapoihinne, jotka antamiesi esimerkkien pohjalta kuulostavat aika tehottomilta työtavoilta. Omiin tapoihinkin, joita ei muut ymmärrä, on ihan hyvä saada välillä perspektiiviä.

Vierailija
6/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi päinvastaista kokemusta. Toinen laiska kuin mikä ja toinen tosi osaava ja ahkera, eri pomojen lapsia, isohko paikka. Molemmille kirjoitettiin hyvät työtodistukset...itse kun tein sihteerin hommia ja kirjoitin ne ohjeen mukaan. 

Vierailija
7/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisikin, komea 35v mies, tosin ihan eri alalla kuin meille töihin sopiva.

Vierailija
8/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollutkin ja homma toimi hyvin. Molemmat pomon lapset ovat olleet mun kanssa töissä, kivoja tyyppejä eivätkä tarvinneet juuri perehdytystä.

Sitten taas pomon uuden eukon poikaa en missään tapauksessa ottaisi vaivoikseni enää ikinä. Ekan tunnin se vinkui, kun sen mielestä siinä työssä ei ollut mitään järkeä. Toisen tunnin se valitti kun on kuuma ja jano ja nälkä. Kolmannen tunnin se omisti tupakkatauolle. Neljännen tunnin alussa se kyseli jo palkan perään. Siinä kohtaa mulla meni kuppi nurin. Laitoin pojulle rautakangen kouraan ja lähetin tekemään jotain ihan totaalisen turhaa työtä kauas kauas pois mun silmistäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi