Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus. Olen ottanut propralia ja Opamoxia

Vierailija
21.07.2020 |

Mutta ei auta. Vituttaa

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kylmään suihkuun ja imeskele jääpaloja, auttaa mulla sen aikaa kun lääkkeet alkaa potkimaan. Jos ei muua auta niin yritä nukkua. 

Vierailija
2/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opamox on aivan turhake, se nyt ei auta edes vitutukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua auttaa keskittyminen luonnon ääniin. Tässä on esimerkiksi rentouttava sateen ääni: https://mynoise.net/NoiseMachines/windSeaRainNoiseGenerator.php

Sulje silmät, keskity ääneen ja hengittele syvään. Tuolta sivulta löytyy myös muita äänimaailmoja.

Vierailija
4/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä ja sitten pidätä hengitystä ja laske neljään, sitten hitaasti hengitys..ja uudelleen. En tiedä tähän tarkkoja ohjeita mutta näin minä saan pahimman ahdistuksen taltutettua. Uni myös auttaa. Kylmä suihku ja sitten lämmin

Vierailija
5/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistus on tiedostamatonta tai huonosti tiedostettua pelkoa. Mitä pelkäät?

Vierailija
6/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap mutta uskon että kaikilla ahdistuneilla on pohjalla kuolemanpelko ja elämän hallitsemattomuus. Noita kun rupee kelaa niin...

Vierailija
7/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta uskon että kaikilla ahdistuneilla on pohjalla kuolemanpelko ja elämän hallitsemattomuus. Noita kun rupee kelaa niin...

Minä luulen, että turvattomuus aiheuttaa suurimman pelon. Toki tien toisessa päässä on kuolema, mutta paljon hallitsematonta ja turvatonta on ennen sitä pistettä.

Parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua, on oppia uskomaan, että elämä kantaa. Minä opin sen, kun kuuden kuukauden sisällä toinen vanhempani kuoli, toinen sai syövän, oma lapsi vammautui pysyväsyi ja kummityttö kuoli.

Silti: elämä kantaa.

Vierailija
8/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ahdistuksesta suunniltaan pitää olla että määrätään Diapamia? En tiedä ketään kuka olisi saanut reseptiä tuohon.

Vierailija
9/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ahdistuksesta suunniltaan pitää olla että määrätään Diapamia? En tiedä ketään kuka olisi saanut reseptiä tuohon.

Niin että näyttää siltä että heittää lekuria piikillä ellei tämä suostu antamaan pamirespaa.

Vierailija
10/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närkkärit myy kalliilla katukaupassa.

Vierailija
11/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota puolikas kossu päälle. Auttaa...

Vierailija
12/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, opin jotain konkreettista ton numero 7 vastauksesta:ahdistunut pelkää tulevaa ahdistusta, tulevaa kipua vaikka todennäköisesti sit kun se uusi tuska tulee niin sen kestää senkin.

Vierailija
13/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko intensiivinen liikunta esim. haarahyppyjen tekeminen yhtään? Kylmä-kuuma tekniikka on toinen hyvä ja hengitysharjoitukset.

Vierailija
14/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko yhden 15 mg? Mä olen pahimpina aikoina ottanut kaksi. Ekan jälkeen odotellut puolisen tuntia ja jos ei tunnu missään niin otan toisen. Kaksi samaan aikaan nukahduttaa hyvin.

(Tosin silloin kun mies petti, niin en rauhoittunut edes kolmella)

Mikä sua ahdistaa? Vai vituttaako vaan?

Jos vaan vituttaa, niin mene mieluummin lenkille.

Keskellä metsää huutaminen auttaa myös.

Vierailija
15/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että turvattomuus aiheuttaa suurimman pelon. Toki tien toisessa päässä on kuolema, mutta paljon hallitsematonta ja turvatonta on ennen sitä pistettä.

Parasta, mitä ihmiselle voi tapahtua, on oppia uskomaan, että elämä kantaa. Minä opin sen, kun kuuden kuukauden sisällä toinen vanhempani kuoli, toinen sai syövän, oma lapsi vammautui pysyväsyi ja kummityttö kuoli.

Silti: elämä kantaa.

Ei elämä ain kanna. Esim kivulloisena vähätuloisena on yksinkertaisesti kurjaa.

Vierailija
16/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko yhden 15 mg? Mä olen pahimpina aikoina ottanut kaksi. Ekan jälkeen odotellut puolisen tuntia ja jos ei tunnu missään niin otan toisen. Kaksi samaan aikaan nukahduttaa hyvin.

(Tosin silloin kun mies petti, niin en rauhoittunut edes kolmella)

Mikä sua ahdistaa? Vai vituttaako vaan?

Jos vaan vituttaa, niin mene mieluummin lenkille.

Keskellä metsää huutaminen auttaa myös.

Muistaakseni 50 mg 8 tunnin välein on maksimi. En ole varma.

Yleensä on se ongelma, että lääkärit pihtaavat noita lääkkeitä.

Vierailija
17/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diapamista ei ole mitään apua, ainakaan jos käyttää niitä lähellekään sen mukaan miten lääkäri määrää. Ihan turhaa tavaraa. 

Vierailija
18/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diapamista ei ole mitään apua, ainakaan jos käyttää niitä lähellekään sen mukaan miten lääkäri määrää. Ihan turhaa tavaraa. 

Ei varmasti kaikille ole, eikä kannata käyttää mitään itselle turhia lääkkeitä. Mulla ainakin toimii.

Vierailija
19/19 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole nistejä joilla mikään ei tunnu missään. Taatusti on apua jos ei ole toleranssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan