Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ryysyläiset

Vierailija
09.06.2013 |

Mikä saa ihmiset pukeutumaan vanhoihin, likaisiin tai epäsopiviin ryysyihin? Jopa selvästi vuosia vanhoja rytkyjä näkee ihmisten päällä?

Eikö uudet, puhtaat ja muodinmukaiset vaatteet ole huomattavasti esteettisempiä sekä itselle että kanssakulkijoille?

Kertokaa omia näkemyksiä asiasta ja jos kuljet vanhoissa lumpuissa niin miksi et voi panostaa edes hieman siisteyteen? On varmasti muita asioita, joissa voi hieman tinkiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen laittaa asiat omaan tärkeysjärjestykseen. Mä luotan, että minä pärjään jollain muilla avuilla kuin lookilla. Ei tule mieleen, missä joku asia olisi tyssänyt vaatteisiin tai kynsiin. Mutta enhän tietenkään voi tietää, mihin olisin päässyt pitkillä kynsillä. Voipi olla, että vaikka rikkaisiin naimisiin. 

Vierailija
2/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ostaa vaatteita. Vaatekaupat on saatanasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa vuosia? Eikös se nyt ole ihan selvä asia, että vaatteita käytetään useita vuosia? En minä ainakaan heitä pois käyttökelpoista vaatetta sillä perusteella, että sitä on käytetty viisi vuotta. Minulla on paljon vaatteita, jotka ovat olleet käytössä monet monet vuodet.

Vierailija
4/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on tainnut hieman Visa vinkua ja nyt kaduttaa, että tuli laitettua satoja euroja rytkyihin. Täytyyhän sitä jotain keksiä millä sitä kadutusta saisi hälvennettyä. Vaikka sillai, että uusilla vaatteilla ostaa ylemmyyttä.

Vierailija
5/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan. Ei vaan ole varaa ostaa uusia. En viitsisi ostaa ihan skeidakuteita, mutta laatu maksaa. Rahat menevät lapsiin ja heidän harrastuksiinsa. Itse jään paitsi kaikesta:-). Myös lapset kulkevat vanhoissa, mutta pestyissä vaatteissa. Kaikki tahrat ei lähde pesussa, mutta en heitä vaatetta pois, eli ehkä se näyttää likaiselta. Ruoka ja harrastukset menevät vaatteiden edelle. No täytyy tunnustaa, että myös muut elämykset menevät vaatteiden edelle. Matkustaminen mukaan lukien. Nämä asiat menevät myös sisustuksen edelle. Vanhoja toisiinsa sopimattomia sisustusratkaisuja sen mukaan mitä toisilta on jäänyt yli.  En itse katso ihmisten vaatteita, paitsi silloin harvoin kun oikeasti joku on tyylikäs.  En ole koskaan kaupoissa nähnyt omanmieleistä käsilaukkua alle 200-300e ja sellaiseen minulla ei ole varaa.  En saa kuitenkaan mieleistäni, niin käytän jonkun kaverin hylkäämää kassia ja laitan ne rahat johonkin kivaan tekemiseen. Kaverit on tyytyväisiä, kun heidän hylkäämät menevät hyvään käyttöön.

Vierailija
6/6 |
09.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? Kyllä mä ainakin yritän pitää huolta mun lookista. Kaunis nainen olen, ja vaikka ei oo varaa merkkivaatteisiin, niin ostan aina joka sesonkiin uudet. Just ne, jotka pukee just mua. Tyyliin hieno pusero ja hame, sekä korkkarit. En tajua, miks naiset käyttää jotain crocseja tai sandaaleja. Ja kynnet huollan kans kolmen viikon välein. En tajuu miten jotkut kehtaa kulkee lyhyillä kynsillä :( Mun mielestä naisen velvollisuus on vähän niinku huolehtia siitä ett näyttää hyvältä paitsi itelle myös muille. Jos ei oo vara nii säästää sitten jostain muusta, eikö?