Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olet järjestänyt vaatteesi?

Vierailija
21.07.2020 |

Miten säilytät esim urheiluvaatteita? Mulla menee helposti urheiluvaatteet sekaisin normivaatteiden kanssa ja olisi kiva opetella joku uusi, järjestelmällinen systeemi. Vinkkejä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
2/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaisella villillä tavalla, että urheiluvaatteet omaan pinoon ja muut omaansa. Ei ole rakettitiedettä tai vaadi edes opettelua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluvaatteita ei ole, mutta työvaatteet pidän toisessa kaapissa henkarilla, kotivaatteet on enempivähempi sikinsokin omassa kaapissaan.

Vierailija
4/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viikannut ne kaappiin. Suunnilleen niin, että t-paidat yhdessä kohtaa, housut toisessa jne. Ei ole niin justiinsa, vaikka t-paitapinossa olisikin housut. Kyllä minä ne sieltäkin löydän. 

Vierailija
5/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee se etten ole saanut kehitettyä hyvää loogista säilytyssysteemiä ja vaatteet on sekaisin tai menee sekaisin

Vierailija
6/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua häiritsee se etten ole saanut kehitettyä hyvää loogista säilytyssysteemiä ja vaatteet on sekaisin tai menee sekaisin

Eikö sinulla ole vaatekaappia? Vai etkö osaa viikata? 

Vierailija
7/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oma vaatehuone makkarin yhteydessä - pidän melkein kaiken alusvaatteita lukuunottamatta hengareissa eli tankoja on paljon: hameet, mekot, neuletakit, neuleet, puserot, t-paitoja ja yöpaitoja on viikattuna hyllyillä. Toki siirtelen vaatteita sesongin mukaan .... Juu ja silitän kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet, siksi en millään haluaisi viikata niitä. Housuja minulla ei ole kuin muutamat, mekkoja ehkä 50-70 mieluista.

Vierailija
8/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaapissa vetokorit. Yhdessä kotivaattet, toisessa urheiluvaatteet, kolmannessa sukat jne. Vanhassa asunnossa oli hyllyt jaettu samalla ajatusmallilla (toki sukilla oli kori hyllyllä).

Eli päätät vaan mikä hylly/kori on millekin vaatteelle ja vaikka vielä laitat sen ihan kirjoitettuna siihen.

Vierailija
9/9 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma vaatehuone makkarin yhteydessä - pidän melkein kaiken alusvaatteita lukuunottamatta hengareissa eli tankoja on paljon: hameet, mekot, neuletakit, neuleet, puserot, t-paitoja ja yöpaitoja on viikattuna hyllyillä. Toki siirtelen vaatteita sesongin mukaan .... Juu ja silitän kaikki vaatteet paitsi alusvaatteet, siksi en millään haluaisi viikata niitä. Housuja minulla ei ole kuin muutamat, mekkoja ehkä 50-70 mieluista.

Eli pilaat urheiluvaatteet silittämällä ne. No nyt en ihmettele yhtään, että säilytyskin sinulla on ongelma.