Toiset treffit?
Mitä yleensä toisilla treffeillä pitäisi tapahtua? Olin viikonloppuna toisilla treffeillä erään miehen kanssa, mutta hän ei tehnyt minkäänsortin aloitetta. En itsekään kehdannut lähestyä miestä, koska olen aika ujo, joten nyt en tiedä. Olemme vielä viestitelleet, mutta tarkoittaako tämä nyt sitä, että mies ei ole kiinnostunut? Ehdotin itse edellistä tapaamista, joten odotanko nyt hänen avaustaan?
Kommentit (18)
Ei kai siellä mitään tiettyä tarvitse tapahtua? Monet lisäävät fyysisyyttä ja usein siirtyvät seksiinkin. Jokainen on kuitenkin erilainen ja jos teillä oli mukavaa yhdessä niin jatkakaa sillä. Parempi siitä niin tulee kuin seuraamalla jotain treffiaikataulua, jossa tietyt asiat pitää tehdä, jotta voi pitää treffejä onnistuneena.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi olla myös ujo. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu tämän miehen kanssa. Onko mies sinusta puoleensa vetävä ja kiinnostava? Onko hän selvästi kiinnostunut sinusta? Jos itse olen kiinnostunut, niin taidan ehdotella kaikenlaista ihan huomaamattani. N39
En oikein osaa sanoa vielä. On meillä kivaa ja olisi ollut kivaa halailla, mutta ei mikään mieletön himo ollut. Sellaista söpöstelyä.
Kuule, jos tuntuu hankalalle jo nyt niin sitä se on myös jatkossa. Turhaan kaivelet syitä itsestäsi, mikä meni mitenkin.
Mikäli kiinnostusta löytyy, niin luonnollinen jatkumo on jatko.
Mulla oli vuoden ajan mies jonka kanssa kaikki sopiminen oli työlästä ja hankalaa. En tiedä mikä miestä riivasi ja ainakaan hän ei minusta ole kiinnostunut se tuli selväksi.
Turha roikkua olemattomassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuule, jos tuntuu hankalalle jo nyt niin sitä se on myös jatkossa. Turhaan kaivelet syitä itsestäsi, mikä meni mitenkin.
Mikäli kiinnostusta löytyy, niin luonnollinen jatkumo on jatko.
Mulla oli vuoden ajan mies jonka kanssa kaikki sopiminen oli työlästä ja hankalaa. En tiedä mikä miestä riivasi ja ainakaan hän ei minusta ole kiinnostunut se tuli selväksi.
Turha roikkua olemattomassa.
Ei tämä hankalalta tunnu, oikeastaan päin vastoin. On ollut tosi kivaa tämän tyypin kanssa, mutta en vain osaa sanoa, onko hän kiinnostunut minusta. Yleensä tapaamani miehet ovat viimeistään toisilla treffeillä ainakin yrittäneet uida liiveihin. Tämä voi siis olla hyväkin, jos hän haluaakin edetä hitaasti.
Minua mies suuteli jo ensimmäisillä treffeillä ja piti kädestä. Minusta se oli tosi hyvä, koska osoitti hänen olevan kiinnostunut. Olen kerran treffaillut miehen kanssa, jolla kaikki kontakti kesti. Pussasi vasta kolmansilla treffeillä ja seksiä vasta kolmen kuukauden jälkeen. Valitettavasti se oli myös pettymys.
Eräs tapailemani mies oli juuri tuollainen hidas etenijä. Syy selvisi sitten ties kuinka monennella tapaamisella. Prinssinakki. Ei nähty enää.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tapailemani mies oli juuri tuollainen hidas etenijä. Syy selvisi sitten ties kuinka monennella tapaamisella. Prinssinakki. Ei nähty enää.
No en usko tuohon tässä tapauksessa.
Aloitteen tekeminen on haastava juttu. Kun sitä jää miettimään, niin helpolla kynnys vain kasvaa.
Älä yritä itseäsi parempia miehiä.
Toiset treffit vasta takana, vastahan te tutustutte toisiinne. Minusta olisi ainakin ihanaa, jos mies ei heti oleta saavansa seksiä vaan haluaa ensin tutustua vähän enemmän. Ennemmin se osoittaa hänessä olevan ainesta vakavampaan kuin muutaman kerran seksisuhteeseen. Lisäksi myös mies voi olla ujo eikä rohkene tehdä aloitetta. Ehdota miehelle uutta tapaamista, et menetä mitään.
Odotitko aloitetta johonkin tiettyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kas, tällä kertaa miehen halventaminen munan koosta tapahtui vasta kahdeksannessa kommentissa.
Ei kai toisilla treffeillä välttämättä pidä tapahtua mitään sen kummallisempaa. Ihmisistä se on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen nainen ja tyypilliset miesvihapalstan vastaukset. haluaisin nähdä näiden räskyttäjälehmien naaman, millä rahkeilla siellä oikein räkytetään. tai juuri niiden rahkeiden puuttumisen takia, ilmeisesti
Öh? Mikä herne siellä meni nenään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tyypillinen nainen ja tyypilliset miesvihapalstan vastaukset. haluaisin nähdä näiden räskyttäjälehmien naaman, millä rahkeilla siellä oikein räkytetään. tai juuri niiden rahkeiden puuttumisen takia, ilmeisesti
Monestiko päivässä palstalla sheimataan naisten vitunkokoa? Ööö, töh, täh? Helvetin bimbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monestiko päivässä palstalla sheimataan naisten vitunkokoa? Ööö, töh, täh? Helvetin bimbo
Mentalisti mentaloi, että kyseisellä miehellä on jokin penikseen liittyvä ongelma.
Okei. Mies ei ole laittanut nyt viestiä pariin päivään, joten oletan, että hän ei ole kiinnostunut.
Mies voi olla myös ujo. Miltä sinusta itsestäsi tuntuu tämän miehen kanssa. Onko mies sinusta puoleensa vetävä ja kiinnostava? Onko hän selvästi kiinnostunut sinusta? Jos itse olen kiinnostunut, niin taidan ehdotella kaikenlaista ihan huomaamattani. N39