Osaavatko teidän miehet uida?
Uivatko mielellään?
Mun mies ei osaa eikä se kehtaa opeltellakkaan. Ikää 46v.
Kommentit (14)
Ui kun delfiini,itse taas räpiköin koiraa tai jotain omaa tyyliä. Rohkaise miestä menemään vaikka aikuisten uimakouluun.
Joo, todella hyvin. Sukeltaa vielä näinkin vanhana korkealta laiturilta pää edellä veteen, minä en ole sitä uskaltanut koskaan tehdä vaikka uimisesta tykkäänkin.
aikuisten uimakouluun! tunnetaan myös tekniikkakurssin nimellä.
Todellakin osaa! Ja hyvin :)
Kyllä pitäisi jokaisen aikuisen ihmisen osata uida.
Osaa, entinen uimahyppääjä on kasvanut vedessä. :-D 47v. ja edelleen ilo silmälle.
Haha. Noloa. Ei tuo ole mikään mies. Ei ole ilmeisesti käynyt armeijaa jos ei osaa uida
Totta munassa osaa, ja hyvin. Usein mennään kahdestaan uimahalliin siten että mies ui ja minä vesijuoksen.
Joo, se on aina ihanan hupsun näköinen, kun ui innolla koiraa. Tulee koira mieleen koko miehestä silloin. :)
Ei osaa uimataidon määritelmän mukaan uida. Ei siis osaa uida selkää ja 200 metriä yhtäjaksoista uintia voisi tehdä tiukkaa.
Kyllä osaa. Nuorena kilpauintia harrastanut ja edelleen aktiivinen harrastelija.
Osaa. Räpyläuinnin suomenmestari. Ja joo, osaa myös ilman räpylöitä :)
Miksei kehtaa?
Mun mies on tosi hyvä uimaan, oli nuorena ihan jossain Suomen mestaruustasolla. On opettanut kaikki meidän lapset uimaan hyvin, ja mulle myös antanut uintitekniikoiden opetusta.