Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen tökeröt kommentit

Vierailija
19.07.2020 |

Miksi yhtäkkiä mies on alkanut arvostelemaan aina sivulauseessa jollain tasolla ulkonäköäni tai kuvia jossa itse olen. Olemme seurusteleet kohta noin vuoden ja en ole sinä aikana muuttunut ulkonäöllisesti mitenkään radikaalisesti, kun tapasimme. Itseä tapa on jo hieman alkanut häiritsemään niin paljon että pohdin jo seurustelun lopettamista. Mietin vaan missä tollanen käytös yhtäkkiä vaan on ilmestynyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on paino noussut?

Vierailija
2/9 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloittaja tässä No ei yhtään päinvastoin urheilen paljon enemmän kuin tavatessamme :D itse koen että jopa oma ulkonäkö on kohentunut siksi koen outona että nyt mies alkaa siitä kuittailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta vielä niin saattaa olla että olette jo eronneet..

Vierailija
4/9 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti toinen nainen kiikarissa. Ulkonäön arvostelu on omiaan viilentämään tunteesi nopeasti ja mahdollisesti suivaannut tekemään itse ”likaisen työn” eli päättämään parisuhteenne.

Vierailija
5/9 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahenee vaan ajan myötä ette ole edes loppu peleissä kauan seurustellut ja nyt jo haukkuu ulkonäköäsi... Ei menisi mulla jatkoon.

Vierailija
6/9 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iän aikainen neuvo jätä se.

Vierailija
7/9 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama kun mun mies autossa.

Minä: vähänkö kaunis nainen !(pitkähiuksinen nainen käveli hienoissa kesävaatteissa auton edestä liikennevaloissa)

Mies: No niinpäs onkin, ja paljon hoikempikin vielä kun sinä!

Minä: no on kyllä joo, mutta oli aika ilkeä lisäkommentti. Olisit voinut pitää mielessäs

Mies: Totuushan se vain oli.

Vierailija
8/9 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus ei pala tulessakaan.

Vierailija
9/9 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on paino noussut?

Mitä h*lvetin väliä sillä on, onko se paino noussut vai laskenut!?! Toisen ulkonäköä ei arvostella koskaan, eikä missään tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän