Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko yhdessä todellisen rakkauden kanssa vai oletko tyytynyt?

Vierailija
19.07.2020 |

Miten yleistä tyytyminen sitten on?

t. sinkku

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä aidosti rakastunut mun mieheen, enkä voisi kuvitella, että joku ois mulle parempi. Tuntuu pahalta ajatellakin että joutuisin olla jonkun toisen kanssa.

Vierailija
2/5 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa lähes 25 vuotta ja parhaan sain. Kuulumme yhteen ja perheemme on upea ihana perhe.

Arvostan itseäni ja en edes nuorena jäänyt kauan katsomaan miehiä, joiden kanssa minulla ei ollut hyvä olla. Sama juttu ystävissäni, eli ystäväni ovat todellisia ystäviä. En voisi edes ajatella vähempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleistä palstan naisilla. Jatkuvasti aloituksia ja ketjuja, miten mies sitä ja tätä.

Vierailija
4/5 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän molempia. Rakastuminen, josta haaveilen ja jonka olen saanut kokea muutaman kerran ei kestä. Arki alkaa olla aika arkista siihen verrattuna. Kyllä tietysti rakastankin miestäni ja surisin jos hän vaikka kuolisi. Kuitenkin kuten sanoin niin olen myös tyytynyt siihen, ettei ole olemassa miestä joka lukisi ajatukseni joka hetki ja täyttäisi jokaisen romanttisen unelmani hetkellä joka minulle sopii ollen kuitenkin samalla mies, jota pystyisin kunnioittamaan eikä läheisriippuvainen reppana. Tätä parempaa ei taida olla realistista tavoitella, joten olen tyytynyt rakastamaan tällä tasolla.

Vierailija
5/5 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyydyin rumaan naiseen koska en saanut kaunista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi